dames, goed nieuws: ik verrek van de pijn in mijn bovenbenen en dat is een teken dat ik mijn ovulatie heb. slecht nieuws: manlief is niet in de buurt. Hopelijk zijn we vanavond nog op tijd
Verder voel ik me nu ook wel weer goed gelukkig. Ik neem normaal als ik ongi wordt homeopatische druppels om de pijn te verminderen. Ze zijn van marretak en officieel om de bloeddruk in bedwang te houden. Maar ze werken dus ook bij mijn endometriosepijn. Maar omdat ik me vanmorgen nogal slap voelde, dacht ik wie weet werken ze hier ook wel bij. En ja hoor. Het helpt! Maar ik heb nu ook wel gemerkt dat ik op de achtergrond een sluimerende buikpijn heb. Want net waren de druppels weer uitgewerkt en toen had ik het eigenlijk pas goed door. Dat is eigenlijk niet zulk positief nieuws want dat betekend dat de endo er een zooitje van aan het maken is in mijn buik. Dus als ik begin feb weer ongi wordt, maak ik direct een afspraak bij de gyn! Ik wil er nu wel op tijd bij zijn. Maar eerst, vanavond dus aan de klus. Zal manlief blij mee zijn. Die heeft al een paar dagen zin, maar ik niet al snotterend en ziek.
balen zegt dat je endo er weer een zooitje van maakt , groot gelijk dat je gelijk een afspraak maakt als het nu niet raak zal zijn ... Heeft je mannetje geluk !
Hoe is het nu Vermanen, ontzettend vervelend dat je zo'n last hebt van je endo. Goed laten uitzoeken meid.
Nou had eigenlijk vanavond bijbelstudie, maar heb afgezegd en dat doe ik niet zomaar. Maar voel me gewoon de hele dag al slap. Heb de hele week nog niks aan mijn huishouden gedaan alleen de was ophangen en afhalen. Ben gewoon bibberig! Morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt. Misschien heb ik wel bloedarmoede. Pfeiffer kan het niet zijn, dat had ik al op mijn 18e maar wat dan wel? Ik wacht eerst ff de huisarts af en misschien ga ik daarna wel meteen een afspraak maken bij de gyn voor zsm. We zullen zien. Wel een gezellige avond gehad gister. We gingen om 21 uur naar boven en ik sliep om 22 uur... En ik kwam er vanmorgen pas om 7 uur uit, was gewoon nog moe... Maar goed. Mijn moeder heeft het de hele week al over een ooievaar die langsvliegt. Dus wie weet een goed teken?
@ Vermanen: hoop dat je snel opknapt! Lekker rustig aan doen! Ik begin nu toch wel erg ongeduldig te worden. Heb nog geen teken gehad van Maar eigenlijk ook niet van het tegenovergestelde. Tenminste, heb zaterdag wel overgegeven. Alleen was dit denk ik omdat ik zo'n hoofdpijn had. En dat is voor zover ik weet geen teken. Dus ik blijf gewoon heeeel (yeah right) geduldig wachten Heb nog wel een leuk vooruitzicht, we gaan namelijk bijna in ondertrouw Stelt niks voor, maar toch!
O danip, wat nou stelt niks voor! Hebben wij ook gedaan hoor! Hebben we nog een leuke verkeersboete aan overgehouden want ik vergat een parkeerbonnetje te halen Wie gaat er dan ook op de 13e in ondertrouw Maar leuk he die voorpret! Als ik daaraan terug denk, dat was wel een leuke tijd. Maar ja, we hebben een halfjaar er naar toe geleefd, gepland, gekocht en uitgezocht. En die dag was geweldig! Bij ons vrijdag 13 mei 2005. Wanneer jullie?
Goeie goeie, alweer bijna een week geleden dat ik hier krabbelde.... Ben ondertussen al bijna weer opgeknapt. Smorgens nog steeds moe, maar ik ga gewoon aan de slag en dan merk ik het pas weer als ik zit. Als ik wacht tot het smiddags ergens over is dan doe ik gewoon niks meer. Wij zitten weer op het wachtbankje ook. Na onze 'actie' vorige week niks meer gebeurd. Ik was gewoon weer te ziek.... Maar goed NOD is op 4 feb. Dus ben benieuwd!
hey allemaal, ben net terug van een lang weekend uitwaaien op Texel. Hadden we maar even aan onze ondertrouw vastgeplakt. @ Vermanen, wij gaan 5 juni trouwen Duurt nog wel even, maar de voorpret is ook al hartstikke leuk! Enne spannend voor jullie dus. Zal voor jullie duimen Helaas zijn hier de aangekomen. Baal er weer ontzettend van, dacht dat het nu wel eens anders kon zijn, ondanks dat ik probeerde van het slechtste uit te gaan. pff.. Nou nu maar eens beginnen te tempen, en de assistente bellen... Ook al zal ik dat laatste waarschijnlijk nog wel even vooruit schuiven ( ken mezelf )
AAAAAAh dát is balen! Zeker aangezien je 49 dagen hebt moeten wachten. Het nare van zo'n rare cyslus is dat je nooit weet wanneer je ovu hebt. Want die is altijd 14 dagen voor je menstruatie. Maar ja, je weet toch niet wanneer die komt he! Fijn weekendje gehad op texel? En ach, 5 juni is er zo hoor. Wij zijn 13 mei 2005 getrouwd. En ik was okt 2004 ten huwelijk gevraagd. Man man, als ik er aan terug denk wat we in dat half jaar geregeld hebben!
Sorry, ben een tijdje niet hier geweest, ook hier waren de er weer en daar had ik even een flinke dip van. Gaat nu wel weer. Danip: wat leuk in ondertrouw. Wij zijn 22-08-08 getrouwd, dus weet nog precies hoe de voorbereidingen waren. Zo leuk en ook een geweldige dag gehad. Veel plezier met alles en er volop van genieten hoor. Gaat zo snel voorbij Vermanen: weer fit? Dus nog een weekje spanning voor je NOD. Duim wel weer voor je hoor
hey meiden. hoe is het hier? al een paar dagen niet geweest en er is weer een hoop bij te lezen. hier gaat alles zn gangetje. we beginnen nu een beetje de zenuwen te krijgen voor volgende week woensdag. maar het is toch afwachten allemaal. maandag heb ik gesprek gehad op mn werk. ben echt zo pissig. mijn contract loopt af per 1 augustus en die zou omgezet worden voor onbepaalde tijd of niet verlengd en dan zit ik zonder werk. jullie raden zeker al wat ik nual te horen heb gekregen. hij wordt niet verlengd. en dat allemaal omdat ik in de risicogroep behoor vanwege mijn hart! dus ze hebben gezegd ookal zou ik de beste werknemer zijn van het hele kdv dan moet ik er nog uit. is toch niet te filmen. dus heb me maar weer ingeschreven voor werk. grtz suus
Jaa! Volgens mij heb ik net mijn eisprong gevoeld! En dan hebben we precies goed geklust (1,5 uur er voor ) Ik heb nog nooit eerder een eisprong gevoeld, maar nu had ik een zeurend gevoel aan de linkerkant, en het voelde net of er een knikker langzaam door een rietje rolde. Haha leuke omschrijving he! Denken jullie dat dat mijn eisprong is geweest? Heb het nog nooit eerder gevoeld trouwens. Hoe is het hier verder? Niemand nieuws?