Samir A vervroegd vrij

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  2. Vagans

Vagans Niet meer actief

schandalig!!! Gewoon een touwtje en een boom...

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ongelofelijk!

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nou lekker dan, belachelijk!!

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Het hele rechtssysteem van NL is belachelijk...

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat is er zo belachelijk aan? Er is nooit concreet bewijs tegen hem geleverd. Alleen maar aannamingen.

Ikzelf vind het belachelijk dat pedofielen en verkrachters vrij worden gelaten en weer in een oude wijk mogen wonen in Nl. Dat is pas schandalig!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    + 1 :x

8. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Compleet eens, de kwestie met pedofielen en verkrachters vind ik ook vele malen erger.

Er is verder geen bewijs gevonden om hem niet vervroegd vrij te mogen laten, daar zal in het rechtssysteem van een ander westers land niet veel anders worden gehandeld. Ik neem aan dat de AIVD een oogje in het zeil houdt en zijn vrijlating juist als een kans zal zien.

9. knap

knap Niet meer actief

Wat hij ook gedaan heeft of van plan was.

Iedereen die zijn straf heeft uit gezeten verdient een tweede kans.

bij de pedofiel heb ik ook meer moeite!

Maar we leven in een systeem dat iedereen ooit nog eens vrij komt. Uitzonderingen daar gelaten.

Als hij zo is zo als word beweert en waar voor hij veroordeeld is zal die wel weer snel achter de tralies belanden. En het lijkt mij dat hij niet helemaal vrijkomt hij zal vast en zeker beter in de gaten gehouden worden dan die ( pedofiel)

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Helemaal mee eens. Ook voor pedofielen. Dit soort mensen hoeft van mij geen 2e kans.

11. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Dit dus...

12. Islah

Islah Niet meer actief

Dat denk ik ook, die zullen hem om die reden liever buiten dan binnen de gevangenis zien. Maargoed, helemaal gezien er nooit iets tegen hem is bewezen snap ik de hoge straf sowieso niet echt.
    Daarbij, als de wet voor anderen zoals verkrachters, criminelen en pedo's geldt (m.b.t vervroegde vrijlating) dan geldt dat voor hem net zo. Of je het nou met hem eens bent qua gedachtegoed of niet.

13. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Dit dus...

En iemand die puur word verdacht van iets wat niet eens bewezen is en daar wel een straf voor heeft uitgezeten vind ik niet te vergelijken met een pedofiel. Beetje jammer dat die vergelijking word gemaakt.

14. Islah

Islah Niet meer actief

Een pedofiel hoeft ook niet per se iets op z'n geweten te hebben (zolang hij geen pedoseksueel is).

15. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    +1.

Inderdaad, En dat ze vaak nog een nieuwe naam krijgen, geheim adres en in een wijk met kinderen mag wonen ;)

16. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Dit idd.

17. Minerva

Minerva Niet meer actief

Blijkbaar was er genoeg bewijs om hem te veroordelen. Daarnaast heeft hij in de gevangenis ook meerdere malen de regels overtreden en dan toch vrijlaten?

Ik vind het vervroegde vrijlaten per definitie onzin. Je krijgt een straf opgelegd en die dien je in mijn ogen gewoon uit te zitten. Of je nou een vermeende terrorist, pedofiel, inbreker, whatever bent.

18. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Het is gewoon heel krom. Zoals laatst bij Buch in de Bajes. Mohammed B komt nooit meer vrij (en terecht), maar een pedo die openlijk op tv verteld dat hij het normaal vind seks te hebben met kinderen, dat je ze erop moet trainen en noem maar op wel. Die is gewoon vrijgelaten. Schandalig!

Dát maakt mij bang. Niet een Samir A die na zoveel jaar wordt vrijgelaten en strikt door de AIVD word gevolgt. Want geloof maar dat dat gebeurt.

19. Romaisa

Romaisa Niet meer actief

ja idd, ik krijg niet eens de dader een familielid in de gevangenis die me misbruïkt heeft. En dan nog me eigen familie kwijtraken die hem gewoon steunen.

En ja zulke mensen horen in de gevangenis thuis

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hopelijk wordt hij snel geliquideerd,zulke types moeten opgeruimd worden! Onkruid vergaat niet..

Deel Deze Pagina