Ik kom er ook niet echt in hoor... Ik kijk het om mee te kunnen l.ullen met de kids.. Mijn collega is dus Sandra.. De onderwijzeres schat van een deerne
Hmm nou ben ik nog vergeten om het gister op te zetten! Zo ff snel terug kijken, jullie reacries zijn niet echt positief haha
Hmm, begin ff gezien, niet echt interessant... Jammer! Dan maar weer terug naar Barbie en dr vakantie in spanje
Uuuuh meer diepgang.....die is nog ver te zoeken. Geloof nou ook niet of het helemaal gaat komen, we zullen zien. Denk niet dat ze in het gelovige Aalten blij worden van al het gevloek maar dat ff terzijde. ML is er ooit tijdens voetbalwedstrijd met rood afgestuurd om dat hij er een gvd uitfloepte
FYI we hebben meer kroegen dan kerken hoor...en de kermis is hier tegenwoordig ook op zondag... Zo gelovig is het hier allang niet meer.
Ik denk dat de doelgroep zo rond de 16 ligt.. wist niet zo goed wat ik vanmorgen twgen mijn collega moest zeggen..
Ja ik ook... Maar niet heel aalten is zwaar religieus. Zeker de laatste 2 generaties niet meer. De kerken lopen langzaamaan leeg heb ik begrepen. Mensen zijn nog wel gelovig maar kiezen ervoor dit uit te dragen op een eigen manier
Ach heb het gister gekeken, en tja, wat verwacht je dan van zo'n programma? Dat het een intellectueel discussieprogramma wordt? Vond het niet echt leuk, wel wat herkenbare/grappige dingen, maar vind vooral die meiden bloed irritant. Liefs,
Ik zit elke keer maar te denken, wat komt die michelle me bekend voor. Maar nu weet ik t. Paar jaar terug moest ik aantal keer naar fysio en zij werkte daar achter de balie. Vond haar nooit sympathiek.