Even een frustratie berichtje ( sorry) Maar ik was even het win topic aan het doorlopen, Zie ik daar maar liefst 39 deelnemers die minder dan 30 berichten op het forum hebben. zelfs een aantal die maar 1- 2- 3 berichten plaatsen in 1 jaar? Of ook een paar die enkel nog maar een account hebben sinds de start van het wintopic deze week, en dan enkel op het win topic reageren... Ik vind dat toch wel heel vreemd? of ben ik achterdochtig? is er een regel ofzo m.b.t. het topic? Wordt het IP adres van de winnaar gecontroleerd? Ik heb zo de indruk dat sommigen een ' dubbel' account aanmaken om meer kansen te hebben. Spijt me als ik nu erg flauw overkom
Beste natasha86, Er is geen regel in de trend van "je moet minimaal zoveel berichten hebben om mee te mogen doen met de winacties". Iedereen die lid is van Zwangerschapspagina.nl mag meedoen aan de winacties. Het ip adres van de winnares wordt gecontroleerd om te kijken of er vanaf dat ip adres meerdere malen gereageerd is. Tevens wordt er gecontroleerd of iemand met hetzelfde account meerdere malen gereageerd heeft. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik blijf dit soort reacties altijd maar vreemd vinden hoor, er zijn zat mensen die gewoon meer mee lezen dan dat ze mee schrijven. Ik snap het probleem niet zo. Wat is daar erg aan dan?
Het gaat me daar niet over hoor kippiekip Ik snap helemaal wel dat er mensen zijn die enkel lezen, en niet reageren. Het viel mij gewoon op , dat er meerdere accounts zijn, met maar 1- 2- of 3 berichten maar ...en nog maar lid sinds het berichtje op het win forum. Dan heb ik zoiets van : misschien maken ze gewoon een extra account aan , enkel om toch maar meerdere kansen te hebben in het winforum Of ik ben een veel te argwanig persoon , kan ook
Maar als er een actie van de c1000 is waar ik toevallig een keer kom of ik zie op facebook een winactie van een winkel waar ik nog nooit van heb gehoord, dan doe ik toch ook mee? Mag dat dan niet omdat ik daar normaal niet kom of dat ik die winkel niet ken? Misschien hebben ze gewoon die actie voorbij zien komen en dachten ze: he, dat is een leuke prijs, die wil ik ook wel! Logisch...en dat mag toch ook... Ik erger me meer aan de fotowedstrijden. 9 van de 10 keer wint er een foto die gemaakt is door een proffesionele fotograaf. Mensen die daar geen geld voor (over) hebben, hebben met een geweldige huis/tuin en keukenfoto al haast geen kans. Ik zie liever dat daar de regel komt dat het alleen hobbyfoto's mogen zijn...(maar ja...wie ben ik!)