Zit er ff doorheen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door wizard, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Pfff....ben nu 41,4 wkn, heb iedere keer harde buiken maar de bevalling zet gewoonweg niet door. Om moedeloos van te worden! Gisteravond had ik opeens (had nog niet eens gegeten) flinke diarree en mijn buik heeft de hele nacht gerommeld. Ik dacht nog...misschien nu dan? Maar nee hoor, de kleine zit nog steeds in mama's buik. Is het echt zo dat de kleine het startsein geeft voor de bevalling en dat zij er aan toe moet zijn om geboren te worden? Volgens mij vindt ze het namelijk nog prima zo in mama's buik. Ik denk dat als het aan haar ligt dat ze tot de zomer blijft zitten! Aaaaaahhhhh...... :confused: De een na de ander van de pufclub is bevallen en ik heb nu echt zoiets van: en nu ben ik aan de beurt!

Sorry voor mijn klaagzang maar moest het ff kwijt.
    Liefs Eva

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Meid, ik begrijp je helemaal hoor, ik zit nog maar op 37 weken en heb nu al geen geduld meer ook wegens al weken voorweeen etc. nog maximaal 3 dagen en dan gaan ze je toch wel helpen?

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    He, wat vervelend dat het maar niet wil beginnen.
    Maar nog een paar daagjes, dan weet je zeker dat je er vanaf bent. Ik neem aan dat ze je dan gaan inleiden?
    Succes met de laatste loodjes!

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

AAah meis, kan me goed voorstellen dat je na het verstrijken van de uitgerekende datum wel hebt gehad. Ze zeggen idd wel eens dat de kleine het startsignaal geeft. Maar als je het echt niet meer aankunt, misschien kunnen ze je op weg helpen? Praat erover met je gyn/ vk.

Succes, het kan nu echt niet lang meer duren hoor! Over een kleine week is de kleine er, daar kun je donder op zeggen.

5. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Morgen word ik wrs gestript en dan zal ik van de week overgedragen worden aan de gyn. Bij de gyn wordt er dan een Ctg en echo gemaakt om te kijken hoe de conditie van de kleine en de placenta is. Wanneer dit goed is zullen ze misschien tot week 43 niks doen vertelde de vk mij van de week! Hooguit nog een keer strippen. Bah bah, ik word er gewoon een beetje zenuwachtig van. Ik begin me nu ook veel meer zorgen om de kleine te maken. Stel dat ze nu eens te lang in mijn buik zit en dat er wat fout gaat? Maar ja, zulke gedachten moet ik maar gauw bannen want daar help ik mezelf echt niet mee!

6. bijtje

bijtje Lid

28 jan 2007
    13
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je het goed zat bent. Ik ben vandaag precies 40 weken zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste werd 19 dagen na de uitgerekende datum geboren. Na de 42e week werd mijn dochter goed in de gaten gehouden. Ik kreeg iedere keer een CTG en er werd gekeken of er nog volgdoende vruchtwater was. Ik hoop dat je je nu wat veiliger voelt. Mijn ervaring is dat de gynaecoloog de baby echt goed in de gaten houdt. Ik hoop dat je je wat veiliger voelt en dat het gauw gaat gebeuren!!

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Bij mij was het weken bezig van het ziekenhuis weer naar huis en iedere keer denken dat het ziver is is maar nee ho maar.
    Hopelijk mag je snel bevallen want als je geen datum meer hebt om naar uit te kijken dan lijkt het helemaal zo lang.

Misschien moet je maar de film van natinal diografic kijken val alle beesten drachten haha die had ik een paar uur van te voren gezien en plots begon ik haha (is natuurlijk maar een grapje)

Meis ik wens je heel veel succes en hopelijk mag je snel gaan puffen.

8. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Vandaag naar de vk geweest. Ze heeft me geprobeerd te strippen maar dit lukte niet omdat ik nog geen ontsluiting heb. De boel zit niet potdicht maar net te weinig om te strippen. Ze heeft de baarmoedermond even flink aan het werk gezet en vanaf vanochtend heb ik al harde buiken en rommelt het dus wie weet..... Vanmiddag hebben we al een ctg en echo gehad voor mijn geruststelling omdat ik haar minder voelde. De ctg en echo waren prima. Donderdag heb ik weer controle bij de gyn en dan gaan ze kijken of de boel verder gerijpt is. Zo ja, dan wel strippen. Ze wachten in ieder geval met inleiden tot na het weekend zodat de baarmoedermond de tijd krijgt te rijpen. Ik ben in ieder geval blij te horen dat ons meisje het zo goed maakt. Blijkbaar vindt ze het nog fijn in mama's buik!

9. midushi

midushi Niet meer actief

hoop voor je dat het nu doorzet in elkgeval succes

10. Niet meer actief

hier nog een lang loper. hoe gaat het nou meid. al bevallen ? ik moet vrijdag naar zh.. hopenlijk leiden ze het in. maar denk dat ik maandag maar weermoet komen

11. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Nee helaas...nog steeds niet bevallen. :( Heb al wel sinds maandag veel harde buiken en sinds gister buikpijn. Dinsdagochtend een flinke dot slijm verloren (slijmprop?), gisterochtend veel waterige afscheiding en vanochtend weer erg veel afscheiding. Zijn dit tekenen, wat denken jullie? Vanmiddag controle bij de gyn. Ze gaat me dan opnieuw proberen te strippen en dan worden er afspraken gemaakt om in te leiden. Ze zijn er niet happig op, de gyn heeft afgelopen maandag aangegeven dat ze het liefste een spontane bevalling willen zien maar ja hoe lang wil je dan nog wachten, tot week 43, week 44? :confused: Ik heb zelf zoiets, als ze er uiterlijk maandag nog niet is wil ik ingeleid worden. Heb zelf liever niet een inleiding ivm mijn bekkeninstabiliteit. Eerst maar even kijken wat het strippen van vanmiddag oplevert!

Deel Deze Pagina