net op tv kwamen er in de reclame ineens hele mooie beelden van beebs in de buik voorbij.. as zaterdag is er een docu op rtl 8. Ik moest ineens erg huilen van de beelden in de reclame, zo mooi, zo confronterend en onverwachts ineens in beeld.. Het wonder van de geboorte: [Documentaire] Documentaire waarin met de nieuwste technieken een beeld wordt gecreëerd van enkele bijzondere zwangerschappen. Aan bod komen onder andere een identieke vierling, een bijzondere drieling en het 'verdwenen tweeling syndroom'. Zaterdag 1 oktober 21:00 tot 22:00 uur op rtl 8.
Jaa ik ga het ook kijken! samen met een bak ijs en zakdoekjes en alohaman zal wel even janken worden om al dat moois!
Ik ga ook kijken! Zal hier ook wel snotteren worden, sinds ik mama ben wordt ik hier zo emo van! RTL 8 heeft aldoor van dit soort documentaires op zaterdag. Een paar wk geleden ook over wonderbaarlijke operaties bij kindjes nog in de baarmoeder. Prachtig om te zien!
Meiden die dit gaan kijken heel veel plezier! het is echt heel prachtig om te zien. Heb hem al gezien heb hem ook op dvd .
Het is idd heel bijzonder om te zien. Dek je het niet aan te kunnen , zou ik het op nemen er er na kijken als je er aan toe bent. Zo je onderschrift te lezen meis. dikke knuf meer weet ik niet te doen en te zeggen.
@ Desiree; Even off-topic maar ik wil je even sterkte wensen, zie nu ook je onderschrift. Wat verschrikkelijk . Sterkte en liefs!
Kwam er achter dat ik deze al gezien heb, was een keer op geographic channel of discovery channel geloof ik. Al een tijd geleden, maar omdat het alleen over meerlingen hoef ik het niet nog een keer te zien eigenlijk...
Erg mooie docu! Wat een wonder hé! Ik vond alleen die engelse mannenstem tussendoor met zn poetische teksten bloedirritant. Dat sloeg echt nergens op! ( is dan mijn bescheiden mening ) Solly ( kan ook komen omdat ik jaaaaren geleden eens een film heb gezien van een levende lelijke pop die gepest werd, en daar was deze beste man ook de stem van.... vond het een beetje vreemd zeg maar. )
@ tamale: daar irriteerde ik me dus ook zo aan. Ik had 'm al gezien, heb 'm hier ook op dvd. Zeker voor een meerling mama erg leuk en bijzonder om te zien. Kon 'm nu trouwens beter kijken dan een jaar geleden, toen was ik er wat emotioneler onder...
Het was prachtig!!! We hebben echt genoten, en ook veel geleerd over onze wondertjes. Ook apart om te zien hoe mijn bevalling dus gegaan is, aangezien die van mij niet gefilmd is, en ik achter die doek lag. De slotscene is alleen totaal niet geloofwaardg
Mooi om te zien. Heb alleen het laatste deel niet gezien, zou hem nog wel een keer terug willen zien.
Vanochtend het eerste stukje gezien, heel leuk omdat het over meerlingen gaat. Ga zeker de rest nog eens op mijn gemak bekijken. Vond het erg mooi om te zien hoe het er ongeveer in mijn buik uitziet