hoi dames ik zit nu 1 dag voor mijn nod en nog geen spoor te bekennen van duivels wel heb ik een misselijk gevoel af en toe en een raar gevoel in me buik. ik heb altijd voor me nod 3 dagen van te voren last van bruin bloed verlies maar nu helemaal niets.! ik heb vanochtend heeeeeeeel klein beetje bruine vloed gekregen echt heeeeeeeeel weinig want met afvegen was er niets te zien en dat is nu eigenlijk al weer over. wat denken jullie toch gaan testen morgen of nog eventjes wachten ooooow vindt het zo spannend.... alvast bedankt voor reacties! gr patricia
hoi, ik zou gewoon gaan testen...ik ga morgenochtend ook testen, maandag is mijn nod. Hier nog helemaal geen naderende ongi ... ook geen bruinverlies bij afvegen. Suc6 met testen meis
Ik zou persoonlijk pas gaan testen de dag na de NOD. Ik had deze maand ook echt het gevoel van ik zou wel eens zwanger kunnen zijn ... maar nee toch niet! Dus ben ik blij dat ik niet eerder ben gaan testen. Ten eerste kost het geld en ten tweede kan de test nog negatief zijn!
Ik zou ook pas gaan testen op de dag na NOD, de testen zijn prijzig zat en eerst maar kijken of je menstruatie wegblijft
de volgende x test ik ook pas na nod,dacht nu ook dat t raak was maar nee hoor.Maargoed heel veel suc6 en ik duim voor je dat t raak is,we horen t wel van je he.
@Patricia, ik heb dat al meerdere keren meegemaakt en mijn cyslus werd dan altijd gewoon één of twee dagen langer dan de vorige, of mijn menstruatie verliep anders dan anders. Het geeft hoop, maar zegt dus absoluut niet dat je zwanger bent. Met testen zou ik zeker wachten tot na je NOD. De assistent van de HA zei laatst zelfs tegen mij dat je het beste kunt wachten voor je 2 weken over tijd bent. Nu is dat wel erg lang, maar ik bedoel maar te zeggen: je kunt het beste pas ná je NOD testen. Vaak is een test óp de NOD zó zwak positief dat je alsnog twijfeld. Een paar dagen later is 't -ie sowieso duidelijker posie als je zwanger zou zijn. Succes met wachten nog ff.
Spannend Patricia! Maar je lijf kan je helaas best voor de gek houden. Ik ben vandaag ongi geworden maar voelde het helemaal niet aankomen! Normaal al wat zware benen, last van m'n buik enzo, maar nu helemaal niets! Zelfs nu geen buikpijn, terwijl ik normaal echt aan de paracetamol moet... Ik kan me voorstellen dat je al gaat testen, knap als je toch nog even kan wachten! Suc6!
nou damss ik had toch stiekum getest kon niet wachten maar idd negatief natuurlijk maar nog steeds geen ongi te bekennen ik heb vandaag me nod als het wegblijft test ik di denkik maar weer :d duim voor me
hey, ja wachten kan lang duren hé. Maar ik zal toch wachten tot woensdag. Want liever wat langer wachten dan te vroeg testen en negatieve test krijgen. groetjes
hoi in dec vorig 2007 gestopt met de pil in juli 2008 pco geconstateerd en heb ik clomid 50 +pregnyl gekregen dat sloeg prima aan en dit is me 3e ronde dus 3x is scheepsrecht hopen we. ik had gisteren nog wat last van bruin bloedverlies heeeeeeeel weinig en vanochtend niets meer. dus ik ben nu een dag na me nod en er is nog niets te zien gr patries
Spannend zeg! Maar er zijn meer meiden die later pas positief testen, dus wie weet! Heb je veel last gehad van Clomid? Ik ben erg onregelmatig en misschien dat de gyn daar over een tijdje wat aan wil doen, dus grote kans dat het dan clomid zou worden. Je hoort zulke verschillende verhalen over de bijwerkingen! gr Visjes
Ik was 3 dagen overtijd en een negatieve test. Toen heb ik een dag of 4 gewacht (tot ik dus een week overtijd was) en toen weer getest, toen was ie wel positief. Ook ben ik al eerder een aantal dagen overtijd geweest en werd ik uiteindelijk toch ongesteld terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb. Door er veel mee bezig te zijn kan je een hoop dingen uitschakelen en je inbeelden heb ik gemerkt. Hoop voor je dat het raak is! Liefs
hoi dames helaas ongesteld geworden vanochtend niets te zien en ik ga naar me werk en daar was het helaas op naar de 4e ronde en heb geen bijwerkingen van clomid hoor alleen meer last van puistjes gr patries
Ik zou ff wachten met testen. Zijn namelijk prijzig. Zou eerder een paar dagen na de nod proberen. succes!
hoi dames toch nog even een berichtje van me ik dacht dat ik ongesteld was had namelijk veel bruin bloed dus ik dacht het zal vandaag wel komen maar ik heb nu al 3 dagen alleen bruin bloed verlies heel veel. ik weet dus niet of ik dit moet meerekenen als ongesteldheid,aangezien ik clomid 50 slik op cyclusdag 3 t/m 7 moet ik gewoon weten waarneer ik moet tellen pffffff verwarrend is dit zge :S