Het woord nee ?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    oke laatste anwoord dan
    zie adi , zo doe ik het ook ongeveer ! groetjes jmm :)

2. adi

adi Niet meer actief

Idem :)

Ts is bij mij blijven hangen als dat meisje dat PABO heeft gedaan, maar totaal geen kaas heeft gegeten van tekstopbouw en grammatica ;).

Dus lees ik de vraag 3x, kijk even verder wat ze nou eigenlijk bedoelt, en probeer dan maar inhoudelijk te reageren :).

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hihi, maar opent tevens heel veel topics. Zo om de dag zeg maar

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Dat is niet verboden toch?

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Absoluut niet, maar omdat Adi zegt: Ts is bij mij blijven hangen als dat meisje dat PABO heeft gedaan, maar totaal geen kaas heeft gegeten van tekstopbouw en grammatica ;).

Bij mij is ze blijven hangen als degene die veel topics opent.

Ik dacht echt daarnet: he die opent volgens mij wel vaker een topic met onlogische opbouw.

Nee hoor al opent ze er 100 per dag.

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Aha op die fiets, ik snap je gedachte ;)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jemig... Dit topic is net zo vaag als de film die ik aan het kijken ben.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik snap echt jouw (kromme) gedachtegang niet?

Het is toch duidelijk dat iedereen die hier op jouw vraag reageert nooit een gat in de lucht springt bij een afwijzing? ik heb hier iig nog nergens gelezen dat iemand het geweldig vind om afgewezen te worden, jij wel?
    Wat ik lees is dat de meesten mensen geen groot en persoonlijk probleem van een afwijzing maken en gewoon verder gaan met wat er op hun planning staat.;)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vond je post behoorlijk onduidelijk en nu met de gekleurde zinnen erin nog steeds. Heb je volgende reacties gelezen, dus inmiddels is me redelijk duidelijk waar je op doelt, maar je stijl van schrijven is niet bijzonder duidelijk. Je had laatst ook een ander topic, waarbij ik ook al dacht: wat bedoel je nou?
    Dus het is ook wel handig als je je eigen post even kritisch doorleest voor je 'm plaatst, zodat je kunt verduidelijken.

Wat ik er nu van begrijp, is dat je bij een nee snel denkt dat het om jou is, in plaats van dat iemand een eigen persoonlijke reden heeft om nee te zeggen?
    Dan denk ik gelijk: waar komt dat vandaan, dat je een simpel nee direct op jezelf betrekt? Als een andere moeder zegt dat mijn dochter niet kan komen spelen, of geen tijd heeft voor visite, of weet ik wat, neem ik aan dat dat gewoon feitelijk waar is namelijk. Daar zit dus wat mij betreft totaal geen afwijzing in.
    Dat zou ik pas gaan denken als een en dezelfde persoon stelselmatig nee zegt. En als dat dan zo is, ja, dan is dat maar zo. Zat anderen die wel willen :) Ik vind ook niet iedereen aardig, dus ik verwacht ook niet dat iedereen mij maar aardig vindt.

Deel Deze Pagina