Sinds zaterdagmiddag heb ik ineens, vanuit het niets, behoorlijk wat harde buiken, iets waar ik voorheen amper last van had. Zaterdag op een verjaardag kwamen ze echt elke paar minuten. Ik ben uiteindelijk maar naar huis gegaan en heb wat geslapen waarna ze minder vaak en minder duidelijk waren. Gister ook wel elk uur een keertje een harde buik gehad En vandaag ook best vaak, terwijl ik vandaag echt bijna alleen maar op de bank heb gezeten. Nu net voel ik ook wat steken rechts in mn onderbuik en ik heb echt geen idee wat het nu kan zijn. Gelukkig beweegt ons meisje wel goed tussen de harde buiken door. Geen klachten oid wat op blaasontsteking wijst.. Iemand een idee wat het kan zijn? Iemand die het herkent? Ik heb pas 1 okt weer afspraak met de gyn en bellen voor wat misschien helemaal niets is vind ik een beetje eng..:/
Ook zonder klachten kan het best blaasontsteking zijn, ik op zou morgen meteen naar de huisarts gaan om wat urine in te leveren. En met regelmatige harde buiken zou ik zeker bellen met 29 weken! Niet wachten tot oktober, dat kan echt te laat zijn. Ik heb een week geleden ook gebeld, gelukkig nam het af en kon ik met rust naar huis, maar toen de gyn over weeenremmers begon, schrok ik toch wel! Bellen hoor!
Ja bellen! Kindje maakt in deze periode ook een kleine groeispurt dus dan kun je er ook wat meer " last" van hebben....maar gewoon even bellen....
Ik had gisteren precies hetzelfde en heb toch even gebeld met spoed nummer. Als er regelmaat in zit echt bellen!! Ik kreeg te horen dat als ik er twaalf in twee uur tijd had dat ik zeker terug moest bellen, als ze in hevigheid toenemen, als er bloed of slijmverlies is ook altijd bellen!! Dus, zeker bellen, goed naar je lichaam luisteren, die dokter krijgt betaald of jij nu belt of niet. Kun je hem/haar maar beter wat te doen geven toch?? Succes, bij mij is het na een nachtrust nagenoeg over gegaan gelukkig!