Nu na 6 dagen over tijd te zijn wil ik zo graag ons meisje zien/knuffelen/kussen enz. Heb niet zon leuke zwangerschap gehad, maar nu ben ik er zooo klaar mee. Had ook verwacht dat ons meisje er nu al was misschien dat dat het ook wel is, en ja ondertussen hoor ik elke dag wel 20 keer; goh is er nog niet? (jawel maar ach we dachten we vertellen het niet nou goed zucht) en daarna komt ach meid er is er nog niet 1 blijven zitten (ehm jawel maar dat verhaal bespaar ik je en nee gebeurt mij vast niet maar ik wil zoooooo graag mijn kindje) Vanaf week 37 mag ik niks en heb verplicht algehele rust opgelegd gekregen, wat verschrikkelijk is dat zeg, tijd gaat zo ontzettend langzaam bah. Sorry voor het geklaag maar het moest er ef uit en het lucht op pfff. Zo nu weer rustig op het wachtbankje plaatsnemen.
Klagen mag hoor! Snap je helemaal! Mijn dochter werd met 41+4 geboren. . En nu ben ik er ook helemaal klaar mee maar grote kans dat ze nu weer laat komt. Verloskundige zei dat ook deze week dus was best chaggy haha. Had gehoopt dat ze eerder kwam want het is toch wel zwaarder een tweede, ben op! Dus ik klaag met je mee Hopelijk heb je snel je kleine meid in je armen! Succes met de allerlaatste loodjes!
Oh wat balen... En hoe cliché ook; het kan nu niet meer heel lang duren (echt een opmerking waar je nu helemaal niet op zit te wachten!)
Arme meis, vooral rond de feestdagen. Kan begrijpen dat je het wachten op gegeven moment wel liever voor gezien houdt. Sterkte met de laatste loodjes, hoop dat je niet te lang meer hoef te wachten. Als er nog leuke films zouden zijn op tv of overdag zou het een stuk dragelijker zijn maar denk dat je alles nu inmiddels ook wel gezien heb?!
ik zit ook op het wachtbankje met als enige lichtpuntje dat ze in ieder geval over max 2 weken er is.
@Elvina 41+4 dan mag ik nog ef tot donderdag hoop echt dat ze iets eerder komt of juist later ivm kerst. Hoop voor jou ook dat dit wondertje denkt ik doe het lekker anders en kom eerder, en kan me supergoed voorstellen dat je er chaggy van word! @Pien25 nee klopt maar kijk de uren om nu en bij elk pijntje hoop ik dat het zover is hahaha. @frietje ja films komen mn neus zowat uit, liefst zou ik lekker een heel eind met de honden het bos ingaan of het huis poetsen heb hier aan alle kanten hulp hoor dus het gebeurd wel, maar ik wil het zelf doen ipv dat stilgezit. @Jessi ja tis wel fijn dat je echt een datum hebt waar je naar uit kunt kijken.
Ik voel met je mee.. Wachten kan zoooo lang duren, en als je er echt doorheen zit is elke dag langer er één teveel. Balen dat je niks meer mag doen! Bij mijn eerdere bevallingen ben ik (toevallig?) bevallen nadat we de dag ervoor (2x 's nacht bevallen) een flinke wandeling hadden gemaakt (nouja.. voor zover je hoogzwanger nog een flinke wandeling kunt maken, feitelijk gezien was het meer een ommetje...) Mag je lichamelijk echt helemaal niets meer doen? Of gaat het erom dat je je niet te druk moet maken met klusjes enzo? Ik mag namelijk ook geen huishoudelijk werk meer doen, en moet 'rustig aan' doen, maar mag wel gewoon wandelen en fietsen..
Nee gaat echt om al het lichamelijke, in het ziekenhuis was de gyn heel duidelijk, dat ik een aantal boxen van series enz maar moest aanschaffen en de bank mijn beste vriend de laatste weken moest worden anders wou ze me niet eens laten gaan. Anders had ik inderdaad er steeds even lekker met de hondjes uit kunnen lopen.