Het wordt ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door xTamx, 8 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft vandaag de echo gehad, alles zag er goed uit, dus geen spataderen.
    Ik heb bloed geprikt op cd1 en mijn man moest ook bloedprikken, hij wacht nu op de afspraak met de uroloog en ik moet nog op cd20 bloedprikken...
    Ik krijg over een week of 4 alle uitslagen tijdens telefonisch gesprek met de gynaecoloog en hopelijk kan mijn man snel bij de uroloog terecht :rolleyes:
    Als er verder niks vreemds uit de testen komt zouden we mogen starten met ICSI...maar voor nu is het nog even afwachten:oops:

2. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Spannend! Ben heel benieuwd

3. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag de uitslagen gekregen van mijn bloedtesten.
    Gelukkig was alles goed, zeer goed volgens de arts, mijn eiblaasjes voorraad (zoiets was het geloof ik haha)) schijnt veel te zijn voor mijn 38 jaar, heb ff niet naar de waardes gevraagd.
    Dus dat zou in elk geval positief zijn voor ICSI.
    Ook mijn progesteron op dag 7 na eisprong was prima, die was 51...

Morgen krijgt mijn man nog de uitslag van zijn bloedtest en dan wordt er een SOT test aangevraagd om uit te wijzen of het definitief ICSI wordt of dat IUI een optie kan zijn. Bij mijn man's 1e zaadtest zou dat namelijk kunnen maar bij de 2e praat je echt over ICSI, dus ben benieuwd wat er uit de 3e zaadtest komt...
    We gaan weer verder afwachten:rolleyes:

xDanielle vindt dit leuk.
  4. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Uitslagen van mijn man waren ook goed, we hebben nu afspraak voor de SOT test 25 nov en dan begin december krijgen we daar de uitslag van en dat is dan direct de intake voor de IUI of ICSI als de zaadtest onvoldoende blijkt...

Weer een stapje dichterbij :rolleyes:

GroeneBomen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina