Nou toch na lang wikken en wegen een eigen topicje geopent, scheelt een hoop geschrijf op dit forum. Allereerst degene die dezelfde weg bewandelen veel sterkte gewenst en veel geluk en een mooie toekomst hopelijk! Ik ben dus diana ik ben 27 en we hebben een dochter van 3,5 jaar oud. Sinds 2,5 jaar zijn we bezig voor een 2e kindje. Ons eerste wondertje is aslnog spontaan gekomen terwijl ik al begonnen was met spuiten van decapetyl voor ivf. Omdat ze dus spontaan is gekomen moesten we de hele mmm weg weer bewandelen.We hebben een hsg gehad een kijkoperatie en 6 iui,s! En nu dus ivf. We zouden aanvankelijk in maart mogen beginnen met ivf, maar vanmiddag kregen we helaas niet zulk goed nieuws. Omdat mijn mannetje begin jan. griep heeft gehad heeft dat een zeer nadelelige invloed op de zaadkwaliteit van nu.En het was momenteel veel te slecht voor ivf. Normaal was de beweeglijkheid 45 procent, nu maar 0,5 procent.Normaal was het aantal na bewerking op het gunstigste 8 miljoen, nu maar 400.000! Dus midden april moet er eerst weer een semenonderzoek gedaan worden en als dat dan wel goed is mogen we alsnog starten, al zal dat dan ivm cyclus begin mei worden. Als het in april nogsteeds slecht is moeten we een maand later weer een semenonderzoek laten doen en als het slecht blijft wordt het icsi, maar omdat het eerder wel beterder was gaan we daar nog niet vanuit. Kortom een echt tegenvaller.Omdat er geen wachtlijst was konden we eigenlijk nu al beginnen, maar op z,n vroegst wordt het nu dus pas mei. Heb flink zitten janken, maar inmiddels het weer een plekje gegeven en we gaan gewoon door!
Hey, Fijn zo'n eigen topic. Dan kan ik je wat beter volgen, want op het algemene forum gaat mij dat toch niet zo makkelijk af omdat ik niet iedere dag online ben. Wat een verhaal en wat een tegenvaller he? Aan de andere kant krijg je je volgende poging gewoon als alle tekenen goed zijn en maak je dan ook meer kans! Ik wens je heel veel succes in de weg die je gaat bewandelen en ik zal je zeker volgen! xxx
Hoi Diana, Wat een tegenvaller voor jullie vooral als je gehoopt had om te beginnen. Wil je heel veel succes toewensen en hoop dat jullie snel echt kunnen beginnen. Mirjam
hoi diana, dat is idd niet zulk leuk nieuws zeg. en kan me voorstellen dat je ff flink hebt zitten huilen. is er geen wachtlijst en dan krijg je dit. maar aan de andere kant ze willen je de juiste behandeling geven en als icsi dan straks er uit komt, dan heb je iig geen verloren behandeling met ivf gehad, maar nu moet je weer 2 maanden wachten en dat is niet leuk voor je meid. ik hoop voor je dat je snel met de voor jullie weggelegde behandeling kunnen beginnen. liefs lisa.
bedankt voor de lieve woorden. Mannetje wil nu eindelijk ook aan de zink selenium en foliumzuur.Eerder wou hij het niet en maar klagen van dat hij de tabletjes niet goed weg kreeg...pffff mannen....even flink boos geworden, want ik moet toch ook straks een spuit in mezelf zetten alsof dat leuk is. En samen met het feit dat het nu uitgesteld wordt doordat zijn spul zo slecht is(niet dat ik hem ergens de schuld van geef) wil hij nu toch dat gaan slikken.En nu maar hopen dat het midden april zijn werk heeft gedaan.
hey meid wil jullie heel veel succes wensen, en hopelijk raken jullie nu met behulp van ivf/icsi snel zwanger heeeeeel veeeel succes
lieve diana, oh wat een ontezettend teleurstelling dat je deze maand toch niet mag beginnen ik dacht eerst ook even dat ik deze maand niet mocht beginnen, en ik was ook helemaal uit mn doen. ik ga je zeker volgen in je topic en ik blijf je steunen. veel liefs, rachel