Wie kan ons helpen? Mijn vriend en ik hebben een totaal andere smaak... Maar na een ellenlange lijst, zijn er een paar namen overgebleven die we beide ok/leuk vinden. Ben benieuwd of jullie sommige namen niet te raar vinden en welke jullie het meest aanspreekt. Mia Mende Mira Emma Lia Mera Merle Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd
Ik vind Merle het mooist, heel lief. Mera en Mende klinken mij wat gemaakt in de oren. Emma mooi, maar erg populair. De rest doet me niet zoveel.
Van jouw lijstje spreekt alleen de naam Emma mij aan. Ik vind dit een hele mooie naam en zou daar dus voor gaan. Verder is het niet mijn smaak.
Vind ze allemaal niet zo maar als ik moet kiezen dan zou ik Merle doen. Mende en Mera vind ik een beetje raar sorry. Mia en Lia vind ik niet mooi En Emma en Mira is niks mis mee maar niet mijn smaak. Misschien: Mila, Nora, Lize/Liza, Lina
mia een favoriet bij mijn dochter maar het is een Marit geworden. als de volgende een meisje is denken wij aan: ida; frea, lea.
Dacht je van meijra. (meira) Past wel in het straatje en een zeldzame naam betekent verlichtend. Anders zou ik voor mera gaan denk ik of emma
Lastig als je beide een andere smaak hebt! Ik vind Merle en Mira het mooist. Mia en Lia vind ik te ouderwets, Mende en Mera te apart, en Emma te populair. Andere opties in dit straatje: Marre, Marte, Mirre, Mirte, Mare, Mayra, Marlie, Wende
Bedankt voor alle reacties! Dat gaat snel.. Wel fijn dat er duidelijk naar boven komt welke naam het beste klinkt/ het leukst is. Als ik terug kijk naar mijn eigen rijtje, zijn het idd behoorlijk verschillende namen. Emma vind ik zelf eigenlijk ook te populair. Maar wel mooi. Iemand opperde Mirthe, ook een mooie naam, maar komt al voor in de vriendengroep.. Verder heb ik nog een paar leuke namen voorbij zien komen die ik ook op mijn lijstje noteer .. Nog meer opties of ideeen zijn welkom!