Ervaringen krijtbordfolie

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wie heeft er ervaring met krijtbordfolie ?

Is het makkelijk te bevestigen zonder luchtbellen etc, en het belangrijkste.. Werkt het ook ?

Alvast bedankt

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik wilde het tafeltje van mijn zoontje er helemaal mee beplakken. Helaas is me dit net gelukt, omdat inderdaad wat je zegt, er veel luchtbellen in kwamen. Nu heb ik er een contour van een schildpad van gemaakt erop geplakt.

Het werkt wel super en is ook heel makkelijk weer te verwijderen. Je moet alleen even handig zijn om het erop te krijgen en daar had ik het geduld niet voor. Ik zou het gewoon proberen, want volgens mij had ik maar 3 euro voor die rol betaald! ( ik kon het trouwens wel vrij makkelijk weer lostrekken, zonder dat er resten achter bleven. Alleen was het daarna niet meer te gebruiken.)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel voor je reactie. Ik wil er best een groot oppervlak mee bedekken dus voor ik veel geld uit geef en het niet werkt eerst maar even ervaringen vragen.

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Volgens mij kan je dan beter krijtbordverf nemen. Dat is ook nog eens te koop in heel veel kleuren. Onze dochter heeft een oranje krijtdeur in haar kamer. Erg gezellig!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja daar zat ik eerst aan te denken,maar hoorde daar dus ook verschillende negatieve verhalen over ( bv dat je meerdere lagen moet aanbrengen voor het werkt )

6. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ik zou voor krijtbordverf gaan. Dat hebben wij gebruikt op een kast en dat werkt heel goed. Een laagje was voldoende. De krijt "pakt" ook goed erop.

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Bij ons was het met twee lagen prima. De krijt plakt perfect en het resultaat is mooi glad. Wij zijn dik tevreden.

Magneetverf daarentegen.........pfffff wat een gedoe. Niet goed glad te krijgen, veel lagen voordat het echt werkt, enz. Het ziet er inmiddels okee uit, maar wat een gedoe zeg!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan doe ik er dus maar geen magneetverf onder haha. Leek me wel leuk maar werkt niet handig dus

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb trouwens ook schoolbordkrijt verf. 2 Lagen op een lichte ondergrond was genoeg!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties. Ga ik denk toch voor de verf. Is ook makkelijker qua aanbrengen,en je hebt idd de variatie van verschillende kleuren.

11. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ben ook aan het rondkijken voor krijtverf, alleen hebben ze bij de karwei enzo alleen maar zwart, geel, rood en groen ofzo./ Geen roze of paars of oranje ofzo.
    Wel magneetverf

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb je al eens bij kwantum gekeken ? Die hebben volgens mij wel meer kleuren

Deel Deze Pagina