Het wordt "makkelijker" naarmate ze ouder worden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saapje

saapje Actief lid

21 jan 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn ZL was inderdaad ook echt GEEN makkelijke baby nee. Moest continu vermaakt worden, wilde niet in de box liggen, wilde slecht slapen, altijd maar mee aan het sjouwen, veel onrustig. Ontwikkelde zich razendsnel. En toen ie kon kruipen en al helemaal: toen ie kon lopen werd alles stukken beter... hij kon zn energie kwijt en hij werd stukken makkelijker.

Natuurlijk nu ook een enorme driftkikker en een onwijs drukke dreumes. Maar wel vele malen makkelijker zeg.

2. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik denk dat dat gezegde ingaat als ze 24 zijn en eindelijk het huis verlaten:D

3. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zwaarste jaar als ze 1 jaar oud zijn, tot aan de tweede verjaardag ongeveer. Mijn kinderen lopen dan al n tijdje, klimmen overal op, zitten overal aan. Je moet continue ze in de gaten houden en luisteren kunnen ze nog niet. Nee geef mij dan maar n baby.....

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik vond en vind tussen 1en 2 het zwaarst, niet kunnen praten, gefrustreerd, grenzen opzoeken, weglopen pfff

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb een huilbaby gehad de eerste 4 maanden wegens reflux en verborgen relfux, was een hel! Ik vind het nu wel steeds makkelijker worden en leuker, gewoon het huilen word minder! Ben ik zooo blij om.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook idd beide keren een onrustige baby gehad. Oudste was ook erg gefrustreerd als baby, dat werd veel beter toen ze kon lopen en praten. Met 1,5 hadden we een heel gemakkelijk kind. Rond 2,5 was dat weer gebeurd haha.
    Jongste net een wat makkelijkere fase gehad maar nu flink last van verlatingsangst, korte nachtjes en niet in de box willen.
    Ik denk dat het hier straks ook weer makkelijker gaat worden.

Deel Deze Pagina