Hallo! Ik ga vanmiddag voor mijn meisje een loopfiets kopen van Puky maarrr, je hebt natuurlijk verschillende, je hebt de Wutsch, die is vanaf 1,5 jr of 80 cm en is een driewieler en je hebt er 1 die is vanaf 2 jaar, maar die heeft maar 2 wielen. Ze is nu 20 maanden en 82 cm. Ik twijfel best wel want mijn gevoel gaat uit naar de Wutsch omdat het mij best wel moeilijk lijkt voor haar om haar evenwicht te bewaren met zo'n fiets vanaf 2 jaar. Aan de andere kant, over 4 maanden is ze 2 en is die andere misschien te simpel, wat hebben jullie gedaan?
Goeie vraag! Ik lees even mee, want ik wil voor Jitte ook een loopfietsje kopen voor haar verjaardag. Jitte is aan de kleine kant, ik denk nu zo'n 83cm en ik vraag me dus ook af of het dan slim is om zo'n Wutsch te kopen. Het lijkt me makkelijker om het te leren, maar ik vraag me ook af hoe lang ze hiermee zou kunnen doen. Het voordeel van de gewone puky is dat het zadel te verstellen is en dat ze er dan langer mee kan doen. Maar of er ook mee overweg kan, is nog maar de vraag. Het is natuurlijk wel wat wankeler op 2 wielen... Ik lees dus even met je mee!
Hey, Ik kreeg verder geen reacties dus ik heb hem inmiddels al gekocht! Het is toch de Wutsch geworden, die andere was volgens die man toch nog wel een stap te ver, ze moeten dan al goed hun evenwicht kunnen bewaren, dus toch maar eerst deze! Succes!
Dank je... Jitte kan al wel goed haar evenwicht bewaren volgens mij. Op de trampoline gaat dat ook goed, terwijl haar broertje rondjes om haar heen rent. Ik hoop dat je meisje er veel plezier van heeft!
Dan kun jij misschien beter idd de grotere nemen denk ik. je moet haar gewoon meenemen eigenlijk naar de winkel. Nou en of ze plezier van heeft, ze wilde van de winkel onmiddelijk op de fiets naar de auto, normaal een stukje van 5 min, duurde nu 30 minuten maar een lol dat ze had, en daar gaat het om!!!