Daar ben ik het helemaal mee eens!!! Ik moet wel zeggen dat mijn dikke koppie wel snel weg trok en ook bij mijn armen was het snel weg. Alleen mijn bovenbenen en heupen zit erg veel vet op en ja die buik...
Heerlijk even klagen: mijn borsten zijn net hangzakken en lekken gewoon nog steeds (ondanks FV) ik heb er een enorm litteken bij (vaginaal) die af en toe echt pijn doet Mijn bekken is ook niet wat het was ik pas mijn oude broeken niet, vanwege mijn buik. De maten lijke niet te kloppen, kleren kopen is echt niet leuk! Zo dat ben ik kwijt. En toch wat is mijn leven verrijkt zeg met de komst van Thijs. Heerlijk, zou ik voor geen goud willen missen!
Inderdaad: het wordt misschien wel nooit meer zoals het was... M'n lichaam is ietsje voller en 'zachter' (lees: slapper) en de tijd/zin om te sporten is nog nooit zo klein geweest. M'n hersens lijken nog steeds niet helemaal op het oude niveau te zijn: ik ben minder scherp, voor mijn gevoel. Weet niet of het komt doordat ik minder goed kán nadenken, of doordat ik me minder goed op iets intellectueels wíl focussen omdat er nu anderen dingen leuker zijn En het voelt anders tijdens het vrijen: sommige dingen voel ik minder, andere dingen juist weer meer (en dat is beiden niet altijd positief). Dat lijkt gelukkig nog steeds te verbeteren. Ik moet mijn nieuwe lichaam denk ik ook gewoon weer beter leren kennen. En vrijen beter leren inpassen in ons nieuwe leven, want hoeveel zin je hebt (en hoeveel tijd je voor elkaar maakt) heeft natuurlijk een grote invloed op hoe het voelt. Ik kan het meeste gelukkig best goed accepteren. Ik vind het soms wel verdrietig (en een klein beetje oneerlijk) dat het voor een vrouw zo'n lichamelijke impact kan hebben om een kindje te krijgen. Maar vooral voel ik me trots/dankbaar dat mijn lichaam een kindje heeft mogen dragen en voeden en geboren worden. En ik vind het fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben met een veranderd lichaam...!
Ik ben NIET veranderd. Ben weer de oude en ik besef dat ik daar echt blij om mag zijn. Ik kannu al niet meer geloven dat ik niet zo lang terug zwanger was. Mensen zeggen ook de hele tijd: huh, ben jij bevallen?!?!!
Komt dat daardoor?! Echt?! Ik heb ook slag in m'n haar nu en vroeger supersteil! Nooit gedacht dat dat daardoor kon komen!