Balen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door HabibiAna, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik ben ong. 1.5 weke geleden gestopt met vloeien. Daarna meteen ongesteld geworden, helemaal geen last van gehad.
    Nu heb ik sinds een paar dagen weer heel erg bloedverlies en pijn in mn buik:( Vandaag naar de gync die ff een echo heeft gemaakt. Blijkt dat er veel weefsel zit wat er niet hoort.. Ze wist niet of het slliertjes van de placenta waren of gewoon teveel weefsel;) Heb nu Primolut N gekregen, een kuur van 2 weken waarna ik ontsluitingsbloed krijg en dan weer terug moet voor een echo, om te kijken of dat weefsel weg is..

Ik baal er echt van was blij dat het bloeden eindelijk gestopt was en ik bijna geen last meer had. VOel me nu echt heel slap

Kent iemand dat medicijn trouwens? De gyn zai dat het geen effect heeft op bv, maar in de bijsluiter staat dat je het niet mag nemen als je bv geeft;)

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Heeft niemand hier ervaring mee? Teveel weefsel na de bevalling?
    Ik maak me echt zorgen:( ze zag ook maar 1 eierstok en die andere zat geloof ik helemaal onder met weefsel:$
    Er komen echt nare gedachten in me op, stel dat ik hierdoor geen kinderen kan krijgen etc. pfff

Deel Deze Pagina