Het wordt nu heel spannend *update pag 7!!!*

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Gisteren was ik de hele middag misselijk. Toen ik thuis kwam werd dit nog erger en kreeg ik pijn in mijn buik. Ik ging Chili maken en zette het gehakt op. Jeetje, wat was dat smerig zeg. Aan mijn vriend laten ruiken of het vlees nog wel goed was, want ik ging bijna over mijn nek. Niks aan de hand zegt hij; je bent zwanger.

    Inmiddels wordt ik nog misselijker en meer buikpijn. Ik had een paardrijles afgesproken en wilde deze eigelijk niet afzeggen, omdat ik al heel lang geen les had gehad. Nou, dat heb ik geweten zeg. Ik was blij dat het voorbij was, want ik was echt kost misselijk en nog meer buikpijn. Meteen naar huis gereden en naar bed gegaan.

    Ik lag er om ongeveer 10 uur in en tot 2 uur 's nachts heb ik wakker gelegen van de buikpijn, die vooral uitstraalde naar mijn rug, waar ik dan ook nog het meest last van had. Ik kon echt niet meer van de pijn, toen het eindelijk wat minder werd. Maar ik maakte me toch wel erg zorgen. Ik ben dan ook vanochtend naar de huisarts geweest en hij denkt dat het een beginnende zwangerschap is. Ik mag nu niet tillen en niet paardrijden. Dit wordt een hele lange week!!
     
  2. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Oh, wat spannend Daphne!!! Dat zou een mooi valentijns cadeautje zijn. Succes met wachten.
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Tjee spannend voor je Daphne.
    Goh al wel snel dat je al dingen moet laten.
    Ik hoop wel dat ik nog wat langer kan paardrijden (had me voorgenomen met de 4 a 5 maanden zwanger pas te stoppen :oops: ).

    Zal voor je duimen.
    Wanneer ga je testen eigenlijk of heeft de huisarts al een test gedaan (bloed afgenomen of zo).

    Morgen is mijn NOD.
    Ben ook wel wat misselijk geweest maar niet zo heftig als bij jou. Gister wel last gehad van maag/darmkrampen. Maar dat zegt helaas niks, heb ik wel meer gehad maar helaas niet zwanger :cry: .

    Silly
     
  4. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jeetje, dat is ook heftig!

    Ik moet zeggen dat ik gister al een vaag gevoel in mijn buik had, vond het eten ook niet lekker ruiken (en dat lag niet aan manlief zn kookkunst!)
    Vanmorgen ben ik al drie keer heen en weer naar de wc gerend.....

    Ik hoopte ook gewoon tot het echt niet meer kon te blijven paardrijden, maar als ik jou zo hoor, klinkt t niet erg lekker...

    Maar, als je dokter en je voorgevoel gelijk hebben, is het voor een heel goed doel!

    Ik duim je deze week door!!!

    P.s. We gaan ongeveer gelijk op, mijn nod was de veertiende maar heb hem voor de zekerheid (en tegen stress) iets later gezet...
     
  5. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Spannend hoor Daphne! We zitten in dezelfde fase.... mijn nod is ook 14 feb. en ook in de 2e ronde. Heb zelf ook een aantal "klachten" maar dat had ik vorig maand ook en toen was et loos alarm.... spannend en afwachten maar !
    Groetjes Mona
     
  6. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @ Silly: Ik mag alleen niet paardrijden omdat ik zo veel buikpijn had. Ik neem aan dat als alles goed gaat, ik gewoon weer mag rijden.

    Ik heb nog niet getest, want mijn NOD is pas de 14e. Ik denk dat ik een eisprong heb gehad op de 30ste en dan zou mijn NOD de 13e zijn. Het zou dus nog maar heel pril zijn.
     
  7. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    haha ik heb hetzelfde, misselijk worden bij eetlucht.....

    ben ook poepie zenuwachtig....... en wat duren die dagen lang voor je kan testen................

    ik ga donderdag ochtend dus ook meteen testen......

    als het zo is ben ik rond de verjaardag van mijn zoontje uitgerekend, toevallig,,,,,
     
  8. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Daphne :p je heb nu zeker wel kriebels in je buik hihi
    Spannend zeg, en dan moet je nog 7 dagen wachten pfff hihi

    Ik zal voor je duimen hoor ;)

    liefs manon.
     
  9. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Spannend zeg!
    Ik hoop dat het raak is!
     
  10. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    SPANNEND :D

    Succes ermee *DUIM* *DUIM*

    Liefs Gesina
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou jee wat spannend zeg!
    Je kunt er een testje tegen aan gooien!
    Als je al zo misselijk bent dan is je HCG ook al behoorlijk hoog, want dat veroorzaakt dus de klachten.

    Groetjes Anna.
     
  12. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    jeetje dat is erg herkenbaar ....ik had ook heel erge buikpijn uitstralend naar mijn rug pfff ontzettend ..zo erg dat de huisarts een echo heeft laten maken ..geen gekke dingen op de echo gezien...ben 3 dagen ongi geweest waarvan 1 dag best erg ...mijn testen waren negatief ...maar ik hoop voor jou ( en zal heel erg duimen) greetz asjuh
     
  13. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @AnnaS: Ik zit nog een week voor mijn NOD, dus ik durf nu nog niet te testen. Ik denk dat ik nog maar even wacht.
     
  14. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Spannend Daphne! Sterkte met wachten!!
    liefs, panda
     
  15. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hé leuk Door, ben jij ook een fanatiek paardrijdster.
    Is idd niet zo'n geweldige sport om te combineren met zwangerschap maar hoop wel dat het in het begin nog wel te combineren valt.

    Kan me wel voorstellen hoor Daphne dat je niet mag of wilt paardrijden als je zo'n heftige buikpijn hebt. Dat lijkt me ook niet gezond.

    Duim voor jullie; duimen jullie ook voor mij ;) .

    Silly
     
  16. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik duim ook voor jou hoor Silly!!!
     
  17. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja idd, spannend hoor! Hoop voor je dat het raak is! Ook ik mag na het weekend testen....heb deze dagen ook wat kwaaltjes gehad, maar niet zo extreem als jij!

    Is het altijd zo dat je last van kwaaltjes hebt in deze periode? Of kun je ook gewoon helemaal nergens last van hebben en dan toch zwanger blijken te zijn?

    Groeten Mispoes


    Heb eventjes de dubbele banner weggehaald. Groetjes poester
     
  18. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij kun je ook gewoon nergens last van hebben. Ik kan niet eens normaal een boterham eten. Een banaan gaat nog het beste. Liga's die ik altijd eet als ik niet goed kan eten willen ook maar met moeite naar binnen. Ik doe er tien minuten over. Ga vanavond naar de bios en een hapje eten met mijn moeder. Zou niet weten wat ik zou moeten bestellen, want ik heb echt nergens zin in.

    Gelukkig heerst er van alles en zeg ik dat ik een buikgriepje heb, want ik wil nog niks vertellen. Zeker niet nu er nog niks zeker is.
     
  19. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kheb hetzelfde meid ben ook misselijk en heb weinig eetlust heb me net gedwongen wat te eten maar het smaakte me niet echt
     
  20. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ook spannend sanne,

    Wanneer ga je testen??? je bent al 3 dg overtijd....
    duim duim duim :)
     

Deel Deze Pagina