Het wordt nu heel spannend *update pag 7!!!*

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja dames, spannend allemaal! Ook ik ga dinsdag testen... ( mits ik dan nog niet ongi ben....) Succes voor iedereen die gaat testen!!! Hopen dat we op valentijsdag allemaal goed nieuws hebben........

    Mispoes
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik hoef voorlopig niet te testen ( denk zo ie zo dat ik niet hoef te testen ), maar zal wel heel hard voor jullie duimen .
    Ben benieuwd naar jullie uitslagen :)

    Groetjes Joyce
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Dat hoop ik ook ja! Ik duim voor jullie allemaal! Wordt wel een heel romantische valentijn dan he! Misschien met z'n drieen!

    Moontje
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik duim voor jullie allemaal!
    Moge het deze keer raak zijn...

    Liefs Niki &x
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dames alvast hartelijk dank voor het meeduimen. Natuurlijk duim ik ook voor jullie allemaal!!

    @Moontje: Ik heb ook last van verstopping en 's avonds een mega-opgezette buik. We gaan wel gelijk op met alles he?!

    Ben trouwens de hele nacht misselijk geweest. Dan werd ik wakker en kon niet meer slapen. 's Ochtends gaat het wel redelijk (en toch wordt vaak gesproken over ochtendmisselijkheid). Maar zodra ik iets ga doen, wordt het weer erger.
     
  6. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hey Door, wonen jou konijnen op de zolder!!!??? wat een rare plek!? De mijne woond in de huiskamer..

    (Heb net de zolderkamer schoongemaakt waar mn twee konijnen wonen, was een verschrikkelijke bende, alles aangeveegd, zware onderbak van de kooi schooongemaakt)

    Wel voorzichtig met schoonmaken he, eigenlijk moet je man het doen voor de cshadelijke stoffen die erin zitten, of is dat alleen bij kattenbakken zo??

    groetjes,
     
  7. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Inmiddels heb ik bij iedere stap die ik doe echt buikpijn onder in mijn buik. De dokter had gezegd dat als ik pijn bleef houden, ik langs moest komen. Voor de zekerheid heb ik zojuist de huisartsenpost gebeld en ze willen toch dat ik langs kom. Geen idee wat ze dan willen doen, maar goed, ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Moet er om 17:20 uur zijn.
     
  8. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oe, Daphne, stertke zeg.... ik duim voor je!

    @Bloem: Ja, ze wonen op zolder, toen ik bij jan introk stonden de konijnen nog bij mn ex omdat ik ze op mijn kamer niet mocht hebben.
    Toen ik ze op ging halen was het al te koud om ze naar de tuin te doen, en dat is het plan, van het voorjaar een mooi hok in de tuin!

    Maar voor nu kunnen ze niet in de woonkamer, want Dombo (kat) ziet ze als prooi!
    Dus, een zolderkamer, waar ze de hele dag loslopen is de beste optie... ga elke dag even met ze knuffen....
     
  9. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nah, wat een muts zeg op die huisartsenpost. Ik zeg haar dat ik dinsdag bij de HA ben geweest en dat hij heeft gezegd dat als ik buikpijn blijf houden, dat ik terug moet komen. Dus ik zeg dat ik weer buikpijn heb.

    Zegt ze: en wat wil je dat ik doe? Ja, moet ik dat weten. Ik moest terug komen als ik buikpijn had en dat heb ik. Heeft ze me gevraagd of ik een zwangerschapstest wil doen. Nou, dat wil ik wel. Gaat ze me eerst onderzoeken.

    Zegt ze dat wat de HA voor ogen had, een mogelijk buitenbaarmoederlijke zwangerschap, niet aan de orde is. Verder zegt ze dat ik inderdaad zwanger kan zijn en dan naar de drogist moet.

    Vaag hoor, ze vroeg me echt of ik er daar een wilde doen. Zeg ik: heeft dat dan zin, ik moet dinsdag pas ongesteld worden. Dat had ik ook al drie keer gezegd. Vraagt ze: wanneer was je dan voor het laatst ongesteld. Dus ik: 17-01 (had ik ook al eerder gezegd). Gaat ze rekenen. 17 en 14 is 31ste eisprong. Eeehh, dan zou je de 14de ongesteld moeten worden.

    Ja, dat heb ik dus al drie keer gezegd! Zegt ze: nou, ik zou dinsdag afwachten en als je niet ongesteld wordt na een week (ja, ze zegt een week) een testje wagen.

    Wat wil ze nou?!?! Daar testen, thuis testen, nu testen, over anderhalve week pas testen. Gggrrrr...
     
  10. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jeetje Daphne, daar ben je lekker mee opgeschoten dan!

    Wat naar meid... nu moet je gewoon nog steeds in onzekerheid zitten!

    Als ik jou was, ging ik maandag eens goed met mn dokter praten, want dit is volkomen mesjokke, je heen en weer laten rijden voor niets!
     
  11. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou er is in ieder geval niks mis. Ik denk dat ik morgen ochtend gewoon ga testen. Als hij dan negatief is, dan wacht ik weer verder tot dinsdag en test ik dan nog wel. Wil nu echt iets weten.
     
  12. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Kan ik me voorstellen, al dat wachten.... en als je huisarts zelf al een zwangerschap vermoedt...

    Succes met testen....
     
  13. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Daphne, wat een sukkels zeg!
    Wel heel vervelend he! Nou, ik voel me vandaag niet zo fijn. Heb de hele dag al vlagen van misselijkheid en dan weer honger. ik heb net ook een uur op bed gelegen. Ben ik wel een beetje van opgeknapt hoor.

    He, succes morgen he!! Ik hoop voor je dat je positief test, ben je van die onzekerheid af in ieder geval!

    En wel fijn te horen dat er niets mis is..!

    Liefs,

    Moontje
     
  14. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    He Daphne,
    Hoe is het nu met de buikpijn dan? Als dat door gaat gewoon weer naar je ha gaan hoor! Ook al is er dan waarschijnlijk niets aan de hand. Misschien wil hij wel testen, hoef je ook niet naar de drogist. :) Bloedtest is toch ook betrouwbaarder? Sterkte en ik duim voor je mee!
     
  15. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Daphne , lekker zooitje he op die ha posten :(
    Hier hebben wij precies het zelfde probleem pf .
    Maar als de test morgen ochtend niets uitwijst , ga je toch maandag lekker naar je eigen ha toe :(:
    Hij heeft zelf gezegd dat als het aanblijft houden dat je terug moet komen .
    En misschien wil hij idd wel een bloed test doen , die kun je al eerder doen dan de thuis testen ;)
    Ik duim voor je dat alles ok is en je zwanger bent .

    Groetjes Joyce
     
  16. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Met mijn buik is het nog steeds hetzelfde. Omdat ik voor mijn NOD ga testen, doe ik het wel met ochtendurine. Denk niet dat de dokter nog iets kan doen als ik negatief test, behalve zeggen dat ik moet wachten. Die buikpijn moest ik volgens de huisartsenpost alleen in de gaten houden omdat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon zijn. Maar na onderzoek bleek dat dat in ieder geval niet het geval is.
     
  17. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Test is negatief...
     
  18. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Daphne, mijn buikpijn is nu weg! Vannacht heb ik heerlijk geslapen en vanmorgen toen ik opstond had ik nergens last van! Een beetje een weeig gevoel, maar geen buikpijn.
    En jij? Gaat het al wat beter?

    Ik hoop dat alles goed gaat en dat je je geen zorgen hoeft te maken..

    Liefs,

    Moontje
     
  19. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb nog steeds last van mijn buik. Mijn misselijkheid gaat best goed van het weekend. Tenzij ik iets eet of doe hahaha. Ik kan maar de helft op van wat ik anders eet en dan nog zit het constant heel hoog en beb ik dan misselijk. Ik zit eigenlijk al het hele weekend een beetje op de bank. Als ik iets ga doen, vaatwasser inruimen ofzow, wordt ik ook weer misselijk. Ben dus benieuwd hoe het morgen gaat met werken. Heb ook nog constant steekjes in mijn (vooral rechter) borst.
     
  20. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou, Daphne, ik heb zo echt wel het gevoel dat je zwanger bent hoor! En inderdaad lijkt het me ook echt niet zo fijn om zo te werken! Gisteren ben ik de hele middag misselijk geweest en heb ik ook op bed gelegen en toen hoopte ik ook echt dat het over zou zijn na het weekend!

    Vandaag heb ik er (nog) geen last van, dus laten we hopen dat het wegblijft. Ik had gisteren ook heel weinig gegeten overdag. Vandaag ga ik gewoon meteen eten als ik een hongergevoel krijg. Heb ik trouwens wel heel vaak op een dag!

    Ik heb ook af en toe wat steekjes in mijn borsten, maar echt maar heeeeel soms. wel is het pijnlijk als bijvoorbeeld onze hond ertegenaan springt.

    Misschien komen de :evil: dadelijk toch gewoon.....dan zou ik wel balen zeg....en ik niet alleen, want zelfs mijn vriend begint nu te geloven dat het wel eens raak zou kunnen zijn.....

    Nou, Daphne, succes meid, doe rustig aan en hou me op de hoogte hoor!

    Liefs,

    Moontje
     

Deel Deze Pagina