hoi Angelique bedoel je dat je weer zwanger wil worden? maar je baby is toch nog maar 4 maanden? je lichaam moet toch eerst ontzwangeren? groetjes
Ik heb bij de vk toen ik net was bevallen gevraagd of het kwaad kon voor mijn lijf als ik weer zwanger zou zijn, volgens de vk kon dat geen kwaad alleen de ongemakjes die ik na de bevalling had zouden dan blijven(geen controle over de blaas) want na zes weken was ik gestopt met bloeden en ik had z'n zin maar geen condooms in huis. En die woorden zijn blijven hangen bij mij en me hubbie, dus ik naar de dokter voor 1 doosje pil en daarna gaan we weer proberen. en op dat punt zijn we nu beland. Over de borstvoeding die had ik helaas maaar 2 weken kunnen geven toen was het op, had me zoontje 22 keer aangelegd die dag maar er was geen druppeltje te bekenen. maar op de fles doet hij het ook goed, was bij geboorte 48 cm en 2575 gr en is nu 70 cm en 7100 gr. Als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel
me hubbie wil eigenlijk nog wachten tot ik 1 of 2 keer de duiveltjes heb gehad zonder pil, dus een spannend setje beetje teasen en ach die rubbertjes is hij zo vergeten! Wat ben ik eigenlijk gemeen
Leuk? Goh mijn eerste gedachte was eigenlijk dat je iets dergelijks toch samen beslist... Hij heeft zijn redenen waarschijnlijk ook om 2 keer een cyclus af te wachten... maar goed, wie ben ik....
mijn hubbie is de grootste plaaggeest die er rondloopt en als hij weet dat ik iets graag wil dan wordt dat met de nodige plaaggerijtjes even tege3ngewerkt en gaat hij toch vol goede moed mee want van het weekend versprak hij zich en ik trap iedere keer weer in die geintjes