Ja die schijnen wel goed te zijn, ik heb ze (nog) niet gehad. Ik hoop voor je dat je zwanger bent meis, dan weet je in elk geval dat die lekkende boops ergens goed voor zijn Wanneer ga je testen?...Je bent al 4 dagen overtijd !
@Nies en Twinny Testen ga ik morgenochtend of zaterdagochtend doen.. Dan weten we zeker meer en zullen we zien of de lekkage ergens goed voor is
Vanmiddag moet ik naar de huiarts....vannacht plotseling hele erge hevige pijn in mijn onderbuik ik kan amper zitten en lopen zoveel pijn, mijn onderbuik voelt ook hard aan... Mijn buik is ook helemaal opgezet en mijn broek wil niet dicht.. Ik dacht eerst zal wel ongipijn zijn maar ook die duiveltjes blijven weg. Heb toch dokter maar gebeld en kan vanmiddag meteen komen.
Jeetje meis, wat is dit nou? Laat je even weten hoe het afloopt? Ik leef met je mee! Dikke knuf, Nies
Ben net bij de huisarts geweest....inwendig onderzoek gehad en ze heeft even grondig van binnen gevoeld Het ligt heel waarschijnlijk aan mijn baarmoeder, mijn huisarts heeft nu overleg met de gyneacoloog, en ik krijg een doorverwijzing. Het is dus afwachten maar wel erg pijnlijk allemaal....
Even een update: Net nog naar de HA en urine gebracht er moest even een test gedaan worden...deze test was negatief Nu is het dus de vraag wanneer de rode mannetjes komen Ik moet het tot volgende week aanzien en moet dan met een verwijzing van de HA naar de gyneacoloog, de vreselijke pijn in mijn onderbuik ligt dus waarschijnlijk aan mijn baarmoeder
Hé bah, wat een ellende allemaal. En dan ook nog een negatieve test, vervelend meis! Nou hou ons op de hoogte he, nogmaals ik leef met je mee en ik hoop dat alles snel voorbij is en dat je lekker zwanger word ! Liefs Nies
@Nies... Ja ik had ook erg naar gevoel erbij, en dan het idee dat er iets kan zijn met de baarmoeder Nou ik moet het een week aankijken ben ik dan nog niet ongi dan METEEN naar de gyneacoloog. Bedankt voor je lieve berichtjes! dat doet wel goed
Hee Kreeftje, wat een naar nieuws zeg! ik hoop dat die rooie rakkers snel komen. en dat er niets ernstigs aan de hand is. ik ga een kaarsje voor je branden. Aoife
Ik blijf voor je duimen dat je ongesteld wordt en dat er niets met je aan de hand is. Liefs Stephanie
Jeetje, wat ontzettend vervelend! Ik hoop voor je dat er gewoon lekker helemaal niks aan de hand is. In ieder geval sterkte! Dominique
Nou meiden gisteren is het losgebroken Toch wel een hele opluchting...maar de dokter zal me wel in de gaten houden. Alleen nu betekent het dat mijn cyclus weer niet klopt..waar moet ik nu van uit gaan dan Mijn laatste ongi was op 3 september nu ben ik dus gister (7 Okt) weer ongi geworden klopt mijn berekenig dan van 35 dagen? en waar moet ik nu dan van uit gaan mijn vorige cyclus was 28 dagen. Snap er niks meer van