Het wordt steeds gekker?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stevell, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
  2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja... ik zou wel eens willen zien hoe dat onderzoek is uitgevoerd, want ik denk toch als eerste: zal het niet een toevalligheidsfactor zijn, in plaats van een oorzakelijk verband?
    Ik kan me er niet druk om maken... heb overigens de eerste maanden weinig parfum gebruikt, maar dat had meer te maken met het feit dat ik er zelf zo extra misselijk van werd, LOL

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dit vind ik al een erg vreemde zin:

Er is nog geen sluitend bewijs dat het schade toebrengt. Maar net als met alcohol als je zwanger bent geldt hier volgens mij better safe than sorry!

Van alcohol is het bewezen dat het niet goed is, dus beetje vreemde vergelijking.
    Beetje raar verhaal vind ik het!

4. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    ik zeg: weg met al die onzeker makende onzin!

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    `MMMMMMM volgens mij noem ik mijn kindje maar chanel(draag altijd bodylotion en parfum)

zal er wel ff aan moeten wennen om als de kleine geboren is niet meteen mijn parfum op te spuiten dan smeer ik me wel in met zwitzal ruik ik toch nog lekker!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hmm, ik opende de link en kreeg eerst een popup van de mc donalds: de mac oriental... hmmmmm lekkerrrr

(sorry, lekker offtopic)

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Gutgut wat een onzin weer zeg. Niet eens bewezen, en dan die vergelijking met alcohol, nou dat gaat wel ERG ver want daar kunnen kindjes gewoon afwijkingen van krijgen, wat bewezen is.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha lijkt me ook onzin ik gebruikte in het begin ook minder parfum want werd er idd ook misselijk van!

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

In allerlei verzorgingsproducten zitten stoffen waar je niet vrolijk van wordt. Maar of het écht zo ver gaat......

10. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik snap wel dat je in het begin waneer je baby geboren is, dat het verstandig is om geen parfum op te doen, omdat de geur van mama en papa belangrijk is voor de band van moeder en kind en papa dan, maar ik hou wel van een lekker geurtje dus wil wel weer lekker ruiken, maar moet nu wel bij elke spray ga naar denken of het wel of niet goed is voor je baby voor later. laten ze het maar eerst bewijzen. eerder was het zo waneer je oksel spray op doe dat je borstkanker kan krijgen of onzin allemaal. het word steets gekker, je mag als je zwanger bent helemaal niets meer.

Deel Deze Pagina