Buik groeit niet...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esila, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hey meiden,

Ons kleine meisje groeit volgens de dokter heel goed en daar maak ik me dus ook geen zorgen om. Maar ik vind het wel vreemd dat mijn buik al sinds een week of 10 helemaal niet meer groeit. Hij is nu al zolang 103 cm en dat snap ik niet. Zou hij nog wel gaan groeien ? Heeft iemand dit ook gehad ? :rolleyes:

xxx

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mij groeit het de laatste weken wel, maar eerder helemaal niet, ondanks het feit dat die kleine wel groeide: VK was supertevreden...
    Hij/zij zal de boel van binnen wel wegdrukken dan, :) Minder fijn voor je binnenkant, maar zolang die kleine groeit, zou ik me er niet druk om maken. Je VK zal heus wel aan de bel trekken als het niet OK is...

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik zit ook al een aardige tijd op 102 cm. Toch heb ik het idee dat mijn buik wat meer naar boven groeit nu en dus niet meer wijder wordt maar hoger zeg maar.....

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zolang het kindje het goed doet en goed groeit zou ik me niet druk maken ik heb ook het idee dat me buik niet groeit .
    oke bij mij is het zo voor mijn zwangerschap woog ik 95 kilo ben toen in 4 maand tijd 29 kilo afgevallen misschien dat het daarom bij mij niet lijkt of me buik niet groeit.
    maar zolang me kindje goed groeit volgens de gyn vind ik het wel goed. en maak ik me er niet zo druk om

5. sem ilse

sem ilse Lid

17 mrt 2008
    37
    0
    0
    Ik was eerst helemaal niet dik en ben de laatst weken gaan groei maar nog heb ik geen super dikke buik. misschien komt het nog wel in de laatst weken.
    Ik heb wel erg last van me bekken nu ik ben gaan groeien.

Groetjes

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hallo,

mijn buik heeft ook heeeel lang stil gestaan ook zo rond die periode wat jij zegt en vanaf week 32 a 33 groei ik zo ontzettend snel dat het gewoon pijn doet soms! en mijn familie of vrienden die ik langer dan n week niet gezien heb schrikken als ze me zien haha dus zou me niet teveel zorgen maken die buik komt echt wel!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mijn buik is vanaf week 33 van de 100 cm in 4 weken tijd maar 3 cm gegroeid dus ook niet bijster snel. Het is normaal dat het nu wat rustiger gaat hoor! Wees blij! Als de beeb gewoon goed groeit is erniets aan de hand!

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ok, bedankt meiden. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
    En Rozemarijke, idd mn ingewanden voelen behoorlijk verdrukt :(
    Princesje, ja mijn buik lijkt ook wel steeds van vorm te veranderen en daardoor groter, maar telkens als ik meet is hij dus het zelfde :rolleyes:

Maar goed misschien dat ik de laatste weken dan toch nog wat ga groeien :) We zullen zien...

Deel Deze Pagina