Hoi iedereen, Alvast mijn excuus voor de vraagstelling Ik zit nu 6dagen voor mijn NOD En ontdekte net (tijdens douchen) dat mijn schaamlippen(binnenste) paars/donkerpaars/blauwig zijn.. en de buitenste mega opgezwollen. Heb er geen jeuk bij... Ik schrok er van ..heb dit nog nooit gezien. Zou dit een zwangerschapssymptoom kunnen zijn? Ook heb ik andere klachten..maar dat kan ook weer niks betekenen. Gr Lindsey.
Tijdens een zwangerschap wordt alles daar beneden wat beter doorbloed. Hier heb ik overigens nog steeds normale schaamlippen dus het hoeft niet perse iets met een zwangerschap te maken te hebben. Voor 6 dagen voor NOD vind ik het ook wel erg vroeg voor zulke veranderingen al. Wat voor klachten heb je nog meer?
Ik houd in mn hoofd dat het niks hoeft te betekenen. Maar ik vind dit zo gek vandaar ook even deze vraag. Heb hele gevoelige borsten &aders zijn zichtbaar..tepels zijn donkerder maar niet gevoelig. Af en toe prikjes in mn onderbuik/vagina. En dan die schaamlippen.. Meer eigenlijk niet.. Ik wacht ook gewoon met testen .. Jij i.i.g gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb ook nog niks abnormaals daarbeneden en ook niet gehad hoop voor jou dat het goede voortekens zijn! Wanneer ga je testen?
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap niet, nooit op gelet denk ik haha. Bij de andere zwangerschappen had ik dit wel . Het was hier een goed teken. Al weet ik niet meer of het 5/6 dagen voor nod was. Hoop dat het bij jou ook een goed teken is en dat je na je NOD een mooie test hebt
Ja idd normaal let ik er ook niet op..maar dit viel gewoon op hihi. Inmiddels is het weer wat bijgetrokken. Ik kan er ook niks over vinden op het internet. Bedankt voor de reactie's
Behalve een groter wordende buik en grotere borsten zie ik geen zichtbare veranderingen aan mijn lichaam.