in 1997/1998/1999 was er een serie op ned 3 volgens mij! het ging over een high scool het was een engelse serie, en er speelde een jonge in met donker haar en een wenkbrauw piercing! weet iemand dit? hoe die serie heete...
Ik denk dat het een australische serie is die je bedoelt, heatbreak high en de jongen met de piercing was: Drazic http://www.cosmicdancer.nl/heartbreakhi ... llan01.jpg
jaaaaaa heartbreak high hahahahaha ik zat te zoeken op heartbreak hotel ahahahahha kreeg aaleen maar elvis presley! THANx xxxx
O ja! Daar was ik echt aan verslaafd! Daar kwam ik echt voor naar huis 's middags (kwam altijd einde van de middag) Jammer dat die niet op dvd is uitgekomen, had ik zo gekocht,
Haha, en nu vraag ik me dus enorm af waarom je dat wilt weten.... Maar ben verder niet nieuwsgierig hoor!
hahahahaha kijken of ik het ken vinden om opnieuw te bekijken! keek vroeger ook altijd my so called life (met jared leto) en heb die ook op internet gezocht en bekeken is echt leuk ahhahhaha
Misschien was het een andere serie ofzo...maar die gozert ken ik! Die heb ik volgens mij een jaar terug nog op tv gezien ofzo...
Ja daar keek ik ook altijd naar, en bijna hetzelfde bouwjaar als ik heb Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe hij er nu uitziet. Groetjes Anita