Hoi, zit je nu rond je nod? Dan kan het ook een pseudo-ongesteldheid zijn. Ik weet er het fijne niet van, maar heb erover gelezen. Bloedingen komen best wel eens voor tijdens de zwangerschap en hoeven niet erg te zijn. Toch snap ik je zorgen ook helemaal, hoor! Ik zou ook bezorgd zijn. Maar ik lees overal op internet dat het ook gewoon goed kan gaan als je (regelmatig of een keertje) bloedverlies hebt. Zelfs met stolsels. Een gek idee he? Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is en de bloedingen gauw stoppen, want dat is echt niet leuk om mee te maken! Zeker als je al eens een mk hebt gehad.
M'n NOD is morgen Ik dacht daar ook al even aan; ken het van m'n schoonmoeder namelijk. Toen ze zwanger was van mijn man (ook d.m.v. Clomid), had ze op haar NOD een "menstruatie". Het ziekenhuis weigerde zelfs een zwangerschapstest te doen. Haar gevoel zei wat anders, dus uiteindelijk is ze toen naar een privékliniek gegaan en bleek ze dus wèl zwanger.
Ik ben ook benieuwd hoe het nu is.. Hopelijk is het bruinverlies gestopt! Je testen zien er goed uit hoor
M'n HCG was 51, Progesteron was 30 Pril zwanger dus!! Maar wel een lage startwaarde, dus het kan twee kanten op gaan. Ik moet over een week weer m'n waarde laten checken. Het blijft spannend... Ik heb nog steeds bruinverlies, maar niet extreem veel *even afkloppen*
oooh wat spannend meis! Ik hoop dat t bruinverlies morgen helemaal weg is en je waarde netjes gaat stijgen.
Ik zit nog te shaken hier, kan niet slapen Ik heb anafylaxie en sinds maandag werden de galbulten en zwellingen op mijn lijf steeds erger. Alles slaat op hol, geloof ik. Gisteravond liep het uit de hand toen mijn arm zo vreselijk dik werd dat ik mijn hand niet meer voelde en kort daarna voelde ik ook mijn keel dicht zwellen. Manlief heeft me in de auto gegooid en we zijn direct naar het ziekenhuis gereden. Zodra ik aangaf dat ik zwanger ben en bruinverlies heb, werd m'n HCG gecheckt en die bleek 81 te zijn. Dus wel gestegen sinds maandagmiddag. Maar ja, niet een waarde waar je blij van wordt. Nu zit ik aan een stootkuur Prednison. Ik weet dat het nodig is en ik nu simpelweg geen keus heb, maar ik baal er zo van En ik word gek van de jeuk van alle galbulten
jeetje wat heftig meis! Hopelijk voel je je snel wat beter en blijft het goed gaan met de baby. Waardoor kreeg je die anafylaxie dan?
Ik heb geen idee Had na de innesteling al gelijk meer last en dit werd steeds erger. Ik dacht, volhouden en niet zeuren, maar gisteren liep het dus opeens heel snel uit de hand
Laag voor 4 weken? Vinden ze hier juist "prima" zolang het maat verdubbeld. Bij m'n jongste was m'n startwaarde 27 en hcg steeg heel traag. Dit icm heftig bloeden resulteerde in een opmerking: bereid u voor op een mk. Heb ik dus niet gehad, ze slaapt gelukkig nu. Vindt het een mooie en nette startwaarde, zeker voor een prille zwangerschap. Moet je weer terug om te prikken?