Het wordt weer spannend...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aegyo, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wat een lieve reacties! Dank jullie wel! :)

Dat geeft me weer een beetje moed :) Wat fijn dat het bij jou wel goed is gegaan!! Ik hoor alleen maar "dat is wel laag, mevrouw"... In combinatie met twee eerdere vroege miskramen en het huidige bruinverlies zorgt dat nou niet echt voor een fijn gevoel :(

Eigenlijk moet ik maandag weer naar het ziekenhuis, maar ik ben vanmiddag nog even naar de huisarts geweest voor overleg en hij vond het geen probleem als ik het morgen ook laat checken. Hij kon alleen niet garanderen dat de uitslag er op tijd is i.v.m. het weekend ;)

Ook belt de gynaecoloog me morgen om te bespreken wat we doen als de zwellingen en galbulten na de Prednison kuur weer terugkeren (waar ik wel bang voor ben).

2. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ohh wat een spannende tijd voor je. Mijn duimen draaien voor je! ♡

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Daar ben ik weer met een update :p

Ik ben vanochtend vroeg weer voor een HCG check geweest (via de huisarts), maar het was even spannend of de uitslag er nog voor het weekend zou zijn.

In 33/34 uur is m'n HCG gestegen van 81 naar 120. Nog steeds bruinverlies ;) Het lijkt net gemorste chocolademelk...

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dat is goed nieuws toch? Sommige vrouwen verliezen bruine afscheiding of gewoon helder bloed. Wel enorm spannend allemaal.

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Mooie stijging lijkt me. Al heb ik er niet echt verstand van :)

6. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wat een achtbaan :( Vandaag waren manlief en ik hartstikke blij toen we 2-3 zagen verschijnen op de ClearBlue Digital. Het bruinverlies leek ook af te nemen, dus we voelden ons eindelijk heel voorzichtig een beetje blij.

Tot ik vanavond van de bank naar de keuken liep en opeens een plens voelde in m'n ondergoed. Flinke hoeveelheid rood bloed :$ Ik schrok me rot. Ik had geen krampen en/of stolsels.

Ik ben net bij de dienstdoende verloskundige geweest, maar veel kon ze natuurlijk niet voor me doen. Ze heeft me wel onderzocht en er is bloed afgenomen voor m'n HCG waarde (hoor ik morgen), maar ja, afwachten. Voor een echo is het nog te vroeg en daar baal ik van :(

Het stomme was dat zodra we bij de verloskundige waren (ik woon niet dicht bij het ziekenhuis), ik weer alleen veegjes bruin had ;) Ik voelde me net een auto die je voor reparatie naar de garage brengt en dan kunnen ze opeens het probleem niet meer vinden :p Dus ze dacht dat het misschien een gesprongen adertje is geweest :(

Bijgevoegde bestanden:

• cb23.jpg
      cb23.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,6 KB
      Weergaven:
      194
  7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wat schrikken zeg! Misschien had het inderdaad niks te betekenen. Is het bloeden nog steeds gestopt?

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe is het nu?

Sommige vrouwen blijken een hematoom te hebben tijdens hun beginnende zwangerschap. Dat hematoom zorgt voor bloedverlies telkens. Mocht dat zo zijn, dan is zoveel mogelijk platte rust en rustig aan doen aan te raden. Maartje84 (geloof ik, ze heet in elk geval Maartje) heeft dit bij haar eerste zwangerschap ook bij de hand gehad en die zwangerschap is verder goed verlopen.

9. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Wat een spanning zo!!! Ik blijf duimen voor jullie op een geweldige afloop.

10. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Daar dacht ik ook al aan :$ Helaas vond de gynaecoloog die gisteravond aanwezig was het, na overleg, niet nodig dat de verloskundige een echo deed. Maar ik heb net mijn eigen gynaecoloog gesproken en m'n HCG was 412. Een mooie stijging. Ook wordt de termijnecho naar volgende week verplaatst. Wanneer weet ik nog niet precies, dat hoor ik zo.

Ik houd me voor de zekerheid maar zo rustig mogelijk. M'n ouders komen straks ons hondje halen zodat ik in bed kan blijven liggen. Ik vertrouw dat bruinverlies niet.

11. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik blijf ook duimen.. spannend!

12. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Wat een achtbaan zit je in zeg aegyo. Kan me voorstellen dat je nog niet echt volop kan genieten. Maar probeer he wel. Eker gezien de stijging van je hcg. Dat oogt zeker positief. Heb ook vaker gehoord dat vrouwen langer tijd bloedverlies houden (of oud bloed) en dit verder geen problemen heeft opgeleverd. Sterkte en succes volgende week met de termijnecho.

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Poeh spannend allemaal! Hcg waarde wel mooi! En de digi test ook!

14. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, wat een gedoe. Je zou lekker op je roze wolkje moeten kunnen zitten en niet de hele tijd al die zorgen moeten hebben. Hopelijk krijg je volgende week goed nieuws tijdens de echo.

15. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Wat een onzekerheid, pffft.
    Hoop dat het allemaal goed blijkt te zijn en je snel lekker kan genieten.

16. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Hoe gaat het nu?
    Ik wil je niet bang maken maar het klinkt een beetje als het begin van mijn verhaal, alleen was dat een bbz:(

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sterkte meid ik kan me de onzekerheid goed voorstellen maar je waardes zijn mooi gestegen'. Hou moed er zijn vele vrouwen met bloedverlies waarbij het goed gaat resultaat zit naast me op de bank had het bij de eerste ook niet wel bij twee miskramen dus toen ik zwanger was van d'r jongste dacht ik dit is mis toen ik bloedverlies had maar is toch goed gegaan

18. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Dat riep ik gelijk al tegen de verloskundige en vorige week al tegen de gynaecoloog :) Ik heb alleen het bruinverlies en verder geen pijn, maar het is absoluut iets wat ik in mijn achterhoofd houd. Het is een hele enge gedachte, vooral zolang ik geen echo heb gehad natuurlijk :(

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hoe is het vandaag afgelopen dan.?? Waarom maken ze geen echo!

20. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina