Het gaat enorm heen en weer Ik heb nog steeds bruinverlies, al is het vele malen minder geworden (hopelijk blijft dat zo...*even afkloppen*). Maar bij het minste geringste heb ik weer rood bloed. Zoals gisteren toen ik een niesbui had (voelde zelfs iets knappen). Verder werkt de Prednison goed, maar slaap ik er heel erg slecht door. Vanavond vroeg naar bed gegaan, maar alweer sinds half 12 klaarwakker :x Dat spul geeft een constant opgefokt gevoel, bah. Eigenlijk kunnen we nu niet veel meer doen dan de echo van aanstaande dinsdag afwachten
Hopelijk ziet alles er goed uit op de echo en heb je geen bbz. Zijn je testen al minder geworden? Ik heb woensdag nacontrole bij de gyn en ben weer zwanger, hopelijk zit het nu op de goede plek maar vind het wel spannend.
Sorry dat ik nog geen update geplaatst had Ik heb dinsdag een vroege echo gehad en het vruchtje zit op de goede plek! Ook was het qua grootte e.d. naar verwachting, volgens de gynaecoloog Er was geen hematoom te bekennen, dus waar al dat bloedverlies nou vandaan kwam... Ik krijg volgende week weer een echo, om te checken of het hartje goed klopt. Het bloedverlies lijkt tot nu toe gestopt *even afkloppen* en hopelijk blijft dat zo. Gezien mijn geschiedenis ben ik wel 24/7 op m'n hoede en hartstikke angstig wanneer ik naar de wc moet *zucht* Maar we zijn dankbaar voor wat we tot nu toe hebben gekregen Dit is al meer dan ik had durven hopen!