Ik heb vorige week dinsdag getest met cb weken indicator en wad toen 2-3, mijn bloedtest was hcg 246. Wanneer denken jullie dat ik de cb kan doen en dat er 3+ op staat?! Die wil ik zo graag een keer in mijn handen hebben 😊 Wanneer hadden jullie cb 3+? De bijgevoegde foto is van vandaag. De teststreep kleurde eerder dan de controlestreep. Alvast bedankt😘
Ik hade de 3+ geloof ik met een week of 5.5 a 6. Vond het zelf een heel speciaal gevoel. Terwijl het niks zegt maat toch de bevestiging.
Ik denk ook dat je die nu wel kunt doen hoor. Bij mij zat er tussen de 1-2 en de 2-3, 6 dgn, en 4 dagen later had ik 3+ (De 1-2 had ik op mijn nod)
Mijn vriendin is nu 5-6 weken zwanger en had afgelopen zondag een cb 3+ 😊 Zelfs ik vond het een mooi moment!
Helaas nog 2-3, maar moet toegeven dat ik griep heb dus veel heb gedronken vannacht en om 03.00u nog heb geplast. Nu denk ik pas wo of do proberen. Lijkt me dat het dan echt 3+ moet zijn. Met net 5 weken had het misschien erg snel geweest☺️ Net gelezen dat als je het sloopt je streepjes ziet, als die even donker zijn is het 3+. Bij mij zijn ze zo goed als even donker dus zal deze week vast goed komen!
Bij mij zat er precies 8 dagen tussen. Op 7 dagen ook geprobeerd, maar toen gaf hij 2-3 aan ook uit elkaar gesloopt en inderdaad waren alle streepjes bijna even donker volgende dag dus 3+ en alle streepjes echt even donker.
Op 14 dpo had ik op een streepjestest een licht streepje en op de cb 2-3 weken. Een week later was het streepje duidelijker en had ik 3+ op de cb. Ik heb nog nooit 1-2 weken gehad eigenlijk met de cb..
Met 5 weken had ik 2-3 en met 5+4 weken de 3+ (beide testen zonder ochtendurine). Ik denk dat jij ook nu snel je 3+ zal krijgen op je test hoor !
Ik heb persoonlijk maar 1x de clearblue gebruikt. Ik hoor namelijk erg vaak dat vrouwen soms 2 - 3 weken krijgen terwijl ze al langer zwanger zijn. Dit zou mij dus enorm onzeker hebben gemaakt (onnodig) ik zou het dus persoonlijk niet doen.
Ik ga ook pas wo weer testen, durf het morgen nog niet aan. Wo ben ik 5,5 week zwanger (vond drie testen kopen vandaag een beetje onzin 😜
Snap overigens goed dat je onzeker wordt van deze testen!! Na de cb stop ik met testen en vertrouw ik op de echo volgende week. Die uiteraard spannend is. 😊 bij 6,5 week klopt een hartje niet altijd. Hoewel bij mijn Mia+ haar hartje bij 6 weken klopte, toen ivm bloedverlies en stress extreem vroege echo..
Als je hcg di 246 Do - 500 Za- 1000 Ma- 2000 Ongeveer dan he. Kan ook es een dag langer tussen zitten dus over een paar daagjes nog eens proberen. Dacht dat cb 3+ geeft vanaf 2000
Had al betekend dat ik net onder de 2000 zit.. Vandaar dus de blauwe streepjes bijna even donker. Morgen bang dat het net te vroeg is dus doe het pas wo☺️ ze zijn te duur om te blijven kopen😳
Hcg "verdubbeld" met 48 tot 72 uur. T gaat uiteraard niet standaard van 200 naar 400... in 2 dgn. Echt mega spannend poppetje! Hoop echt heel hard voor je dit alles goed mag blijven gaan.
Ik hoop het ook na alle ellende! Wo gewoon weer testen ipv morgen. Zekere voor het onzekere nemen. Niet dat ik morgen weer nog net 2-3 zie. Ik zit vandaag ook pas op 5+1 dus moet me niet druk maken maar wil zoooo graag de 3+ zien😊