5 dagen bruin bloed vanaf nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Momfulness, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Dames,

even een vraag.
    Ik denk dat ik vanaf donderdag ongesteld ben maar nu is het 5 a 6 dagen alleen maar bruin bloed geweest. (Ben al 1.5 jr met de pil gestopt)
    De 1e 2 dagen heel weinig. Toen 2 dagen wat meer (2 inlegkruisjes) en tot vandaag weer heel weinig.
    Nu is het bijna weg.

Normaal bij een menstruatie heb ik eerst wel wat bruin verlies maar daarna verlies ik dan meteen 2 a 3 dagen veel helder bloed.

Verder ben ik heel moe en heb ik super veel last van mijn buik en darmen. Mijn ontlasting ziet er ook heel raar uit! (Sorry onsmakelijk maar goed).

Zou dit iets raars kunnen zijn? Mss bbz ofzo?
    Afgelopen woensdag heb ik nega getest dus ben niet zwanger.

weet niet wat daar normaal voor symptomen bij horen maar voel me zo ontzettend raar.

Alvast bedankt,

Liefs Luna

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Klinkt i.d.d. een beetje raar, zeker gezien het feit dat je al 1,5 jaar van de pil af bent. Als je normaal gesproken na 2 dagen veel rood bloedverlies hebt lijkt me dit geen echte ongi. Zou gewoon nog een keer testen.

Succes!

3. Momfulness

Maar stel dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Zie je dat dan ook op een test?

ja raar he? Ik maak me best zorgen.

Bedankt, gr Luna1

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Volgens mij test je ook positief bij een bbz. Dan wordt er immers ook HCG hormoon geproduceerd.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zou ook blijven testen, want geen bloed betekent dat je zwanger kan zijn!

6. Eva77

Eva77 Nieuw lid

23 apr 2008
    4
    0
    1
    Ik heb afgelopen week precies hetzelfde gehad en zit met dezelfde vraag. Ik had ongeveer een week lang bruinverlies, dat duidt altijd op aankomende ongesteldheid bij mij. Maar nu had ik alleen bruinverlies en een klein beetje rood. Normaal ben ik ook hevig ongesteld. Dit leek dus iets anders, maar wel twee keer negatief getest. Weet niet wat er ervan moet denken? Oja, ben ook al 8 maanden met de pil gestopt.

7. Momfulness

Ha Eva,

ik heb maar niet meer getest en ga er maar vanuit dat het gewoon een menstruatie is geweest.
    Die testen zijn ook niet voor niks.
    En anders kom ik er na deze cyclus wel achter.

Dus jou testen waren negatief?

Raar he hoe het soms kan gaan.

groetjes Luna1

8. Eva77

Eva77 Nieuw lid

23 apr 2008
    4
    0
    1
    ja raar he. Ik ga ook niet meer testen en ga uit van een korte ongesteldheid. En zo niet, dan zien we het inderdaad volgende maand wel. Blijf wel gewoon dooroefenen :D

9. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Heeeeel herkenbaar. Ik had 26 dagen geleden hetzelfde, en mijn testen blijven negatief. Ik ben dus nu eigelijk 26 dagen overtijd, maar om terleurstelling te voorkomen, ga ik ervan uit dat ik een cyclus overgeslagen heb. Moet over 3 dagen weer worden, wordt ik weer niet dan ga ik naar de dokter. Allemaal zo onzeker, en stiekem hopen dat het wel zo mag zijn. Succes, en laat je het ons weten hoe het met jou afloopt.

Gr Inge

10. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi!
    Dit is voor mij ook herkenbaar, alleen is het bij mij nog niet gestopt! Ik heb sinds de evt. innesteling bruinverlies. Elke keer denk ik dat het weggaat, of dat ik ongi wordt, maar nog steeds geen verandering! Ik ben nogal een stresskip en het is erg druk op mijn werk, zou het daarvan kunnen komen?

Hoop voor jullie dat het snel raak is en dat jullie lichaam je niet meer zo voor de gek houdt! Erg frustrerend!

Liefs Olivia

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

sorry meiden maar bij mij betekende bruinverlies een aankondiging voor de ongi. Ik kreeg altijd tussen de 3-6 dagen bruin verlies, echt veegjes. En daarna mijn ongi.

Vond het heel irritant, maar na mijn hsg onderzoek is het goed gekomen en begint mijn menstruatie nu gelijk rood, dus zonder bruin verlies.

*even afkloppen dat het zo blijft* en nog beter dat ik zwanger mag zijn deze maand. Vanmorgen met zo'n goedkope kruidvat test (2 voor 5euro) negatief getest. :(

Deel Deze Pagina