Heerlijk de winter. Lekker warm binnen, kaarsen aan, erwtensoep eten etc. Zolang het maar niet gaat ijzelen. Het zal wel leuk zijn als er weer eens een elfstedentocht komt.
Vandaag zal het ook winter weer worden met regen Hier was het heerlijk winterweer, maar geen regen, wel een lekker zonnetje. Heerlijk was het vandaag. Misschien morgen een laagje sneeuw.
Ik hou alleen van de winter als ik binnen zit. Gezellig met kerst vooral, de kerstboom aan, waxinekaarsjes aan, lekker knus. sneeuw vind ik geweldig als ik binnen zit, voor de rest doe mij maar de lente, temperatuurtje van 25 graden en een briesje erbij, heerlijk.
Hé geen winter haters hier Oh het is KOUD! Ik ga zo lekker de hond uitlaten en daarna warme chocolademelk drinken.
Vind de sneeuw wel leuk, maar dan moet het wel weken blijven liggen, niet dat het de dag erna van die baggerzooi wordt..en dan daarna gelijk weer lente/zomer, lekker zonnetje en lekker buiten zitten..
Heerlijk! Vandaag hier door de dierentuin gewandeld met het vooruitzicht een heerlijke warme kop chocomelk met slagroom! Ik vind het ook heerlijk! Vind alleen de gladheid minder, maar voor de rest, heerlijk!
In principe ben ik een zomerliefhebber, maar ik vind de winter wel altijd heel gezellig.... Maar dan niet tien graden en regen :x Al helemaal niet met kerst! Het weer vandaag was heerlijk: 4 graden, een lekker zonnetje en vroeg donker, dus nu lekker met een warme chocomel en de kaarsjes aan binnen...hmmm, genieten!
Aaaah de winter...heerlijk! Vandaag is het lekker koud, ben net op een Kerstmarkt geweest, jenevertje gedronken...zalig! Er stonden allemaal kraampjes en in het midden was een vuurtje, zo gezellig! That's why I love winter! Maar dan wel alleen als het goed koud is en niet regent.
en ben weer verkouden voor het eerst in dit jaar... mar voor de rest vind ik de winter wel gezellig, kaarsjes aan, sneeuw of als het zonnetje schijnt zoals vandaag... maar elk seizoen heeft wel wat..
Heerlijk de winter! Maar net wat de anderen zeggen: alleen als het dan echt een beetje winterweer is. Niet zo'n verlengde herfst met eindeloos regen enzo tot aan de lente. Van mij mag het nu best een beetje vriezen de komende tijd, heerlijk als je het dan binnen lekker gezellig gemaakt hebt!
Oh dit is echt super winterweer toch? Heerlijk zonnetje. We hebben vanochtend een flink stuk gewandeld met de kleine + hond en daarna op een terrasje warme chocolade met slagroom gedronken. Zo fijn dit weer! Nu nog sneeuw met wat ijs a.u.b.
*zit hier met smart te wachten op de eerste sneeuwvlokjes* Ik vind de winter helemaal geweldig, IN DECEMBER... zodra het januari is, begin ik te snakken naar zonneschijn en warmte. En dat komt ook hier doordat het altijd van dat kwakkelweer is.
normaal vind ik de winter heerlijk zolang het droog is, maar nu vind ik er niets aan waarom? omdat mijn verwarming kapot is, ga zo meteen maar eens even de eneco bellen, zit werkelijk te blauwbekken hier!!!!
Winter, winter, winter!! Nog even en we kunnen schaatsen en misschien vanmiddag de eerste sneeuwvlokjes. Kerstversiering binnen aan. Gelukkiger kun je me niet maken.
Mamaloe AMEN!!! Ik wacht ook met smart op de 1e sneeuwvlokken. En het liefst een heel pak! Centimeters dik...maar ff wachten tot na donderdag, dan hoef ik niet meer op de fiets naar mn werk voor 2 weken
Sneeuwsneeuwsneeuw!! Volgens buienradar worden wij overgeslagen, of krijgen we natte troep maar dat geeft niet Ik gun het jullie Schaatsen gaat het denk ik wel worden over een paar dagen, nou ja... ik niet maar mijn man wel.
Alle seizoenen hebben zo hun charmes, ik ben toch meer een zomer mens. Ik heb het heel snel koud. En ik baal dat de buitenbak te hard is om in te (paard) rijden. Ik vind schaatsen wel leuk, alleen is mijn man zijn schaatsen kwijt, zucht.......... En binnen zitten onder een deken met kerstliedjes, warme chocomel en alles donker in huis behalve de kerstverlichting. Erg gezellig....