Het wordt winter!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Heerlijk de winter. Lekker warm binnen, kaarsen aan, erwtensoep eten etc.
    Zolang het maar niet gaat ijzelen. Het zal wel leuk zijn als er weer eens een elfstedentocht komt.

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vandaag zal het ook winter weer worden met regen
    Hier was het heerlijk winterweer, maar geen regen, wel een lekker zonnetje. Heerlijk was het vandaag.
    Misschien morgen een laagje sneeuw.

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik HAAT de winter

geef mij maar de zomer, ik heb ook standaard een soort van winterdepressie

4. Revit

Revit Niet meer actief

Ik hou alleen van de winter als ik binnen zit. Gezellig met kerst vooral, de kerstboom aan, waxinekaarsjes aan, lekker knus. sneeuw vind ik geweldig als ik binnen zit,
    voor de rest doe mij maar de lente, temperatuurtje van 25 graden en een briesje erbij, heerlijk.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hé geen winter haters hier :p

Oh het is KOUD! Ik ga zo lekker de hond uitlaten en daarna warme chocolademelk drinken.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Vind de sneeuw wel leuk, maar dan moet het wel weken blijven liggen, niet dat het de dag erna van die baggerzooi wordt..en dan daarna gelijk weer lente/zomer:D, lekker zonnetje en lekker buiten zitten..:)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heerlijk! Vandaag hier door de dierentuin gewandeld met het vooruitzicht een heerlijke warme kop chocomelk met slagroom!

Ik vind het ook heerlijk! Vind alleen de gladheid minder, maar voor de rest, heerlijk!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    In principe ben ik een zomerliefhebber, maar ik vind de winter wel altijd heel gezellig.... Maar dan niet tien graden en regen :x Al helemaal niet met kerst!
    Het weer vandaag was heerlijk: 4 graden, een lekker zonnetje en vroeg donker, dus nu lekker met een warme chocomel en de kaarsjes aan binnen...hmmm, genieten!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Aaaah de winter...heerlijk!

Vandaag is het lekker koud, ben net op een Kerstmarkt geweest, jenevertje gedronken...zalig!
    Er stonden allemaal kraampjes en in het midden was een vuurtje, zo gezellig!

That's why I love winter! :)

Maar dan wel alleen als het goed koud is en niet regent. :D

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

De zon schijnt hier heerlijk maar net vielen er wat sneeuwvlokjes! (is al wel weer opgehouden haha)

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

en ben weer verkouden voor het eerst in dit jaar...

mar voor de rest vind ik de winter wel gezellig, kaarsjes aan, sneeuw of als het zonnetje schijnt zoals vandaag...

maar elk seizoen heeft wel wat..

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Heerlijk de winter! Maar net wat de anderen zeggen: alleen als het dan echt een beetje winterweer is. Niet zo'n verlengde herfst met eindeloos regen enzo tot aan de lente.
    Van mij mag het nu best een beetje vriezen de komende tijd, heerlijk als je het dan binnen lekker gezellig gemaakt hebt!

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh dit is echt super winterweer toch?
    Heerlijk zonnetje.

We hebben vanochtend een flink stuk gewandeld met de kleine + hond en daarna op een terrasje warme chocolade met slagroom gedronken.

Zo fijn dit weer! Nu nog sneeuw met wat ijs a.u.b. :)

14. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

*zit hier met smart te wachten op de eerste sneeuwvlokjes*

Ik vind de winter helemaal geweldig, IN DECEMBER... zodra het januari is, begin ik te snakken naar zonneschijn en warmte. En dat komt ook hier doordat het altijd van dat kwakkelweer is.

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #55 miss C, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2009
    normaal vind ik de winter heerlijk zolang het droog is, maar nu vind ik er niets aan waarom? omdat mijn verwarming kapot is, ga zo meteen maar eens even de eneco bellen, zit werkelijk te blauwbekken hier!!!!

16. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Winter, winter, winter!!

Nog even en we kunnen schaatsen en misschien vanmiddag de eerste sneeuwvlokjes. Kerstversiering binnen aan. Gelukkiger kun je me niet maken.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mamaloe AMEN!!! :D
    Ik wacht ook met smart op de 1e sneeuwvlokken.
    En het liefst een heel pak!
    Centimeters dik...maar ff wachten tot na donderdag, dan hoef ik niet meer op de fiets naar mn werk voor 2 weken ;)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sneeuwsneeuwsneeuw!!
    Volgens buienradar worden wij overgeslagen, of krijgen we natte troep maar dat geeft niet :p Ik gun het jullie :D

Schaatsen gaat het denk ik wel worden over een paar dagen, nou ja... ik niet maar mijn man wel.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    waar zit jij ergens Aszz?

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Alle seizoenen hebben zo hun charmes, ik ben toch meer een zomer mens. Ik heb het heel snel koud. En ik baal dat de buitenbak te hard is om in te (paard) rijden.

Ik vind schaatsen wel leuk, alleen is mijn man zijn schaatsen kwijt, zucht..........

En binnen zitten onder een deken met kerstliedjes, warme chocomel en alles donker in huis behalve de kerstverlichting. Erg gezellig....

Deel Deze Pagina