Hier ( venlo ) komt volgens mij vandaag ook nog geen sneeuw , ik ga wel alvast mijn slee ophalen die nog bij vrienden slaat voor het geval dat er morgen een dik pak ligt Kan me nog herinneren dat er vorig jaar ook niets voorspeld was van sneeuw en toe ik s´morgens op stond lag er een heel pak Hoop ook echt op een witte kerst dit jaar ....
Ik denk niet dat er hier iets gaat vallen vandaag. Ik hoop op donderdagnacht! Al word het dan vrijdag wel spannend met rijles.
Hier vanmorgen al de eerste sneeuw vlokjes gevallen in Emmen Het is ondertussen wel al bijna weg Toen ik keek was het wel pas 06.40
Droog, flink koud en een zonnetje erbij... Dat vind ik echt heerlijk. Het voelt dan ook super gezond als je buiten de lucht inademt En super om een eind te wandelen
Ik hou van elk weertype eigenlijk maar met mate De zon vind ik erg lekker maar niet boven de 25 graden Kou is heerlijk maar niet onder -5 ofzo Snap je?
Joepie het is koud en het vriest!!!!! Ja geef mij maar ijs hoor! Vorig jaar niet kunnen schaatsen vanwege een dikke buik...maar die schade wil ik eigenlijk deze winter wel gaan inhalen. Sneeuw lijkt me ook echt mooi, maar dan niet van die vieze prutzooi. Ook mooi voor ons meisje en de honden. Vooralsnog is het in Groningen-city droog, de auto's en daken zijn wit van de rijp en helaas niet van de sneeuw. Ik kijk mooi uit over de stad vanaf mn buro... dus als er sneeuw valt..... Maar zoals hier al door anderen is gezegd: ieder seizoen heeft zijn charmes! Dat vind ik toch wel het mooie aan ons koude kikkerlandje.
Ik hou normaal gesproken van de winter. Vriend en ik ijshockeyen allebei en daarvoor heb ik altijd op kunstschaatsen gezeten. Maar dit jaar zit dat er niet in en hoop ik stiekem dat er geen ijs komt te liggen buiten. Vreselijk egoistisch, zal wel van de hormonen komen
In het noorden van het land, langs het ijselmeer. Niet echt een toplocatie qua sneeuw dus Wel jammer, we komen uit het zuiden van gelderland... daar was het altijd 'mijn' weer. Als het ging sneeuwen, lag daar sneeuw. Als het ging onweren, dan onweerde het daar.