zoals titel zegt hier een huurhuis gewoon hoor. maar nog maar 2 jaar en dan is ons nieuwe huis klaar mooi: onze kamer is best wel groot en licht lelijk: van die monsterlijke golfplaten op het dak van de schuur. echt spuuglelijk die dingen. dat ze daar geen pannetjes ofzo hebben opgelegd. nou ja zal wel goedkoper zijn
afgelopen februari verhuisd, en alles aangepakt. Vind dus op het moment alles mooi!! Alleen de tuin is nog niet winterklaar, veel onkruid! Daar baal ik van, maar van al dat geklus kunnen we er ons niet meer toe zetten...!
oja wij gaan binnekort trouwens wel een nieuw huis laten bouwen dus dat wordt natuurlijk ook helemaaaaaaal mooi!!!
Ik vind eigenlijk alles wel mooi aan ons huis. Dit is een koophuis. De voortuin is heel saai, eigenlijk alleen maar tegels, daar wil ik wel wat aan veranderen, maar we wonen hier pas een half jaar. Ons eerste huis wat een huurhuis, wat ik leuk vond was het glas in lood (was een jaren '30 woning) en wat van die oude details. Wat ik lelijk vond, waren de dingen die de vorige bewoners hadden vervangen, zoals een afzichtelijke deur met vies, bruinig glas met een printje, langs alle deuren zalmroze randjes, gouden handgrepen in de keuken (die heb ik vervangen) en een knullige aanbouw. Ik heb nooit de moeite genomen om er al te veel aan te veranderen, aangezien ik wist dat ik daar geen jaren wou wonen. Uiteindelijk toch nog 5 jaar gewoond.
Wij hebben een koophuis en ik vind alles mooi maar er kunnen nog wat dingen meer onze eigen smaak vandaar dat er een nieuwe keuken in komt en we boven alles aanpakken en de gang wil ik helemaal nieuw. De tuin is mooi maar toch wil ik hem anders omdat dat praktischer is. En als dat klaar is is alles precies zoals we willen. huiskamer,badkamer,wc en bijkeuken is al helemaal zoals we willen en over 2 maanden wordt al het verfwerk buitenom gedaan.
ehhh mooi, alles haha op de zolder en voor- achtertuin na zolder moet nog aangepakt worden en de tuinen ook.
de vloer is wel mooi, de badkamer is ook wel oke, al is hij echt extreem klein. de rest vind ik alles lelijk, en kan niet wachten tot we een ander huis hebben!
Alles! Behalve de vloer, maar volgende week komt er een nieuwe vloer in. Oh en de voor en achtertuin. Maar we wonen hier net, mijn man is al druk bezig dus dat gaat ook niet zo heel lang meer duren. Het is een nieuwbouwhuis van 2 jaar oud, dus alles is mooi wit. Keuken vind ik iets minder, maar die gaan we verven.
wij hebben ons huis (een voormalige openbare school) van binnen zelf ontworpen en alle materialen zelf uitgezocht, dus opzich vinden we alles erg mooi ben t meest blij met de bijzondere houten vloer, de strakke openhaard en het algehele moderne open karakter van het huis. overal gekke trappetjes, amper deuren, een vide, en lampjes in de vloer, ook lachen. wel zou ik nu toch een aantal dingen anders hebben gedaan: doorlopende vensterbanken (hebben 6 grote ramen op 1 rij), minder verwarmingen (in het zicht) en openslaande ramen naar de tuin aan de voorkant. verder indeling 3e verdieping anders: we hebben nu 1 megagrote slaapkaam en 1 groot atelier en 1 kleding/logeerkamertje, maar achteraf was het beter geweest van die 2 grote ruimtes nog wat af te snoepen voor........ een babykamertje! maargoed, nu heeft toekomstige beeb geluk want die krijgt het atelier.
Hier nog een huurhuis. Ik vind het aantal kamers erg fijn. We hebben een extra slaapkamer over waar fijn alle kledingkasten in kunnen staan en nog en bureau. De slaapkamers zijn dan prettiger in te richten zonder kasten. En een geweldig grote zolder waar de was heerlijk kan hangen. Verder is het dus een huurhuis en is de keuken lelijk en de indeling zou ik in een koophuis anders aanpakken. Koophuis is helaas nog ver weg. we wonen wel in Friesland waar het goedkoper is maar de woonplaats waar wij zitten is dan weer erg duur. We kunnen nu alleen maar oude troep kopen. en daar zit ik niet op te wachten. Ik denk dat we over 2 jaar pas weer echt opzoek kunnen.
Wij wonen in een gerenoveerd kaal gehaald huurhuis.. alles was 2 jaar geleden nieuw.. Nog een dagje en we wonen hier 2 jaar Wat ik echt lelijk vind, DE BETEGELING IN DE BADKMAMER EN WC.. Beige met oranje!
Ik vind de ligging van ons huis erg mooi.. Zitten aan een drukke weg, maar we steken de weg over en we zitten in het centrum.. Verder ben ik erg blij met de tuindeuren en de ruimte.. 3 slaapkamers en een ruime zolder. Minder vind ik de keuken.. klein en niet praktische.. gaan we volgens jaar wat aan doen.
Wij zijn net verhuisd en alles aan het verbouwen. Het wordt dus helemaal naar onze zin en helemaal mooi! In ons vorige huis was hadden we overal van die gekke hoekjes die de ruimte onpraktisch maakte en hadden we een kleine en lelijke keuken
Ons huis is net nieuw (van mei dit jaar) en vind eigenlijk niets lelijk. Het ligt aan de rand van een klein dorp, we hebben een grote tuin, het huis is heerlijk ruim en alles is nieuw en min of meer recht. We moeten nog wel dingen doen zoals laminaat leggen op zolder, de wc's aftegelen en een nieuw aanrechtblad plaatsen maar dat zit in de planning... Stoor me er ook niet aan verder.
Uhm..... ik ben wel bij met onze redelijk ruime slaapkamers... maar daar blijft het dan ook bij! Kan niet wachten om hier weg te gaan!!!
Mooi: de ligging (aan een park, dus vrij uitzicht), achterzijde is ook besloten, dus veel privacy. Mooie woonkamer, ruim (dankzij een uitbouw). Ruime slaapkamers. Lelijk: de schuur moet nodig in de beits, de buitenzijde van ons huis moet ook weer in de verf (vooral de voordeur) en de tweede verdieping moet aangepakt worden. Daar ligt nu nog oude vloerbedekking, maar wij willen ook daar graag laminaat hebben (net als op de eerste verdieping).
Wij wonen in een huurhuis ( met de hoop dat we het kunnen kopen later) Mooi: Keuken (geen blik wat er meestal in zit) meer aan mooie houtkleur echt een mooi keukentje. De slaapkamers van mijn kids (die moeten nog in de verf iv met verbouwing maar de kleuren hebben we al en het is prachtig) De badkamer strak en gezellig. Niet mooi: nu even de muren boven die geen verf hebben. de trap maar die word straks ook meegenomen. Beneden laminaat. en het zit niet zo heel goed in de verf allemaal vind ik zelf maaar ach komt vanzelf.
wij hebben een eigen huis dus afgekocht en al lang leve erfenis mooi: mn keuken. heb het op papier gezet/ geschetst en het is op die maten kleuren en materieel gemaakt niet mooi: dat ik zo weinig ramen heb het is zo donker
Mooi: -de kamers zijn mooi ruim -de muren (kleuren) in bijna alle kamers -de vloer van de kinderkamers (laminaat) -de badkamervloer (soort matte donkergroene smalle tegel, gelegd zoals bakstenen) -de ramen (die zijn ze pas komen vernieuwen, was eerst aluminium enkel glas, en nu dubbel glas met wit pvc (ofzo) er rond ) -m'n bed. (zo'n zwarte ijzeren met 'krullen') -Alyna's kamer vind ik echt heel mooi. Die is wit met oranje met licht eiken meubels met van dat mat glas erin.(nou ja, niet echt glas maar het lijkt erop ) Da's echt m'n favo kamer! Lelijk; -de vloer in de woonkamer, de gang en onze slaapkamer(heeeeeeel oud linoleum waar ALLE vuil in kruipt.'t is op zich niet lelijk hoor, het lijkt op hout. Maar er zitten overal putjes, groefjes zitten vol vuil, krasjes,...)Maar we hebben geen geld voor een nieuwe vloer. -de vloer in de logeerkamer (gwn vloerbedekking, maar dan één of andere afzichtelijke roestbruinige kleur) -de tegels in de keuken (GROEN met een ouwelijk patroontje) 't Is een huurflat, dus we mogen ze niet zomaar uitbreken. Jammer. En dan tenslotte de badkamertegels; die zijn 'oké'.
Wij hebben een koophuis: Ik vind alles mooi, behalve de badkamer, keuken, de muren, de vloeren, de balkon en de deuren: ik zou maar zeggen alles Die moeten allemaal nog afgewerkt worden, maar wanneer dat is een goede vraag.