Wie kan mij helpen? ik wil een lijst maken met foto's en daar langs wil ik een tekst plaatsen(op de hoogte van de foto) Alleen ik krijg het niet voor elkaar....Ik kan alleen maar de tekst aan de onderkant of bovenkant plaatsen, maar ik wil erlangs.. Weet iemand hoe je dit moet doen en welk programma je hiervoor moet gebruiken? Alvast bedankt
je kan met paintshop heel makkelijk met een instelling naar beneden schrijven wat je ook kan doen is een lettertype dan op enter drukken dan ga je ook naar beneden
dank je voor jullie reactie..maar ik bedoelde een bestand (excel ofzo) wat je ook kunt mailen...ik heb het er niet duidelijk bij gezet
Kan ook gewoon met Word! Ga t ff voor je uitzoeken want heb niet de volledige versie op mn laptop dus kan ff duren, wie weet snapt iemand anders hoe t moet!
haaiz al je afbeelding invoegen in word doet, en dan rechtermuisknop op de afbeelding, das kies je bewerken of opties oid, en dan kan je onder een van de kopjes bepalen of je de tekst voor achter naast boven of onder de afbeelding wil