Jeetje zeg, wat een situatie! Echt te gruwelijk voor woorden! Niet normaal.. Ik hoop voor je dat je de stress een beetje aan kunt, ook ivm je zwangerschap! Succes meid!
waar gaat dit over. En wat is humanitas in dit geval een verschrikkelijk slecht bedrijf. ze trekken niet eens na of het klopt wat de klacht is.je krijgt echt stank voor dank dat je je zoveel jaren al inzet voor ze. Zou toch mooi worden dat iemand een klacht doet over een gezin dat zijn kinderen zou mishandelen en dat zonder te kijken de kinderen weggehaald zouden worden. Ik vind het heel slecht en heel erg dat je buurvrouw dit kon doen. Heel goed dat je aangifte hebt gedaan.
Ik heb net de buurvrouw en haar man gesproken... Kwam ze tegen en ik kon niet alleen maar HAI schreeuwen... Ik ben echt uit mijn vel geklapt. Weet je wat het erge van alles is... De schoonzus van haar man werkt bij Humanitas. Zij maakt daar het beleidt en de protocollen... Dit is bewust iemand kapot willen maken. Uiteindelijk is zij de auto in gevlucht en heeft haar man nog wat vage dingen geroepen. Toen ben ik weggelopen zo van: het is goed hoor. volgende keer wel netjes eerst aan de desbetreffende persoon vragen of er wat aan de hand is he.... Het gaat ze zo niks aan dat ik aangifte heb gedaan! Wat een achterlijke....
Dit was niet zomaar een klacht indienen... Dit is doelbewust met je volle verstand iemands leven proberen te verzieken. Snap nu al helemaal niet meer waarom.... Dacht dat hij nog wel normaal was, maar die 2 zijn allebei ziek!
Jeetje!!!! Dit is toch helemaal gestoord? Wat een akelig wijf! Ik heb de neiging om haar op te pakken en haar werkelijk tegen iedereen te laten zeggen dat het een leugen is! Verdorie, hele reputatie naar de maan omdat mevrouw zo'n labiele trut is. GRRR!!!! Verder respect dat je de kindjes goed opvangt en ik hoop echt dat er met deze klacht naar haar wat word gedaan aan deze vreselijke situatie.
Wel met zwaailichtjes en handboeien he... Dan mag ik zeker wel even meelachen. Zit nog te trillen....
Ja, omdat ik bij haar op de bank dit allemaal verteld heb Juistem... als iemand zoiets zou doen dan zou diegene niet op haar gemakje bij iemand op de bank dat vertellen:x
Sam toch, ik kan me dondersgoed voorstellen dat je handen jeuken en dat je haar zeker wilt slaan. Verstandig dat je het recht niet in eigen hand neemt. Dat van die schoonzus is ook vreemd. Het lijkt erop dat die buuf van jou een ontzettend gestoord mens is met géén leven. Of is ze jaloers? Al om al, de waarheid komt boven tafel. Ik mag hopen dat ze dit goed gaan oplossen. Desnoods ALS dit boven water komt is het misschien een idee om dit uit de wereld te helpen. 1. Bijvoorbeeld een krant met een artikel dat jij onschuldig bent!!! en met haar naam er vol bij hoor. Zo van, josje1981 verklaard hierbij.. dat Sam onschuldig is aan kindermishandeling! Ook dom van haarzelf, want ze zet haar eigen gezin hiermee op het spel. Haar dochter, man... Pfft..dat komt dan ook niet meer goed toch? Sterkte meid!
Nee slaan heb ik niet gedaan en zal ik ook niet doen hoor8) Mijn drang om hier weg te gaan is alleen maar sterker geworden. Zometeen hangt ze na mijn bevalling verhalen op over ons eigen kindje. Heb ik zometeen daarvoor allerlei instanties over de vloer. Dat is natuurlijk VER vooruit kijken, maar ze is er toe in staat....
Lekkere buuf *NOT*! Volgens mij is er iets vreemds aan haar. Ben ook benieuwd naar haar, ik woon in de buurt, zou haast met haar gaan praten. Ik werk in de psychiatrie, zo'n mens moet toch in therapie? Dat zo iemand dit kan doen zeg, niet normaal.
Ze staan allebei volledig achter hun gemaakte keuze Hoe langer dit duurt hoe verder mijn onderkaak naar beneden zakt. Snap er werkelijk niks meer van. Voor het gesprek al niet en nu na het gesprek al helemaal niet!