Hey meiden, ik had een paar bosjes bloemen gekregen omdat ik vandaag geslaagd ben voor m'n rij-examen (beetje opscheppen gelijk maar) en toen ik de stelen korter aan het knippen was,knipte ik precies in mijn vingerkootje. Er zat echt een heel stukje huid/vleesachtig iets op het blad van de schaar en als ik naar de wond kijk zie ik dat het helemaal wit is. Ik zie ook een paars draadje zitten op dat witte. Iemand een idee of het een diepe wond is en of ik het moet laten hechten? Het brand als de ziekte..pfff!
allereerst.... GEFELICITEERD! Het klinkt niet echt lekker, ik zal er toch even naar laten kijken denk ik...!
Hechten heeft alleen zin als het een snee is. Niet als er iets is afgegaan. Dan is er niks om aan vast te hechten. Goed uitspoelen en wel even met hap bellen. Misschien een tetanus injectie want die schaar wat natuurlijk "vies" en anders even een foto? Vind het wel interessant namelijk.
Het is precies zo geknipt in de vorm van een snee maar dan een stuk "breder" zeg maar. Ik kan wel een foto maken als je even wilt kijken.. Een ogenblikje geduld dan aub
Zul je altijd zien dat m'n camera net leeg is dus ik laad m ff 5 minuutjes op en dan zal ik eens wat mooie kiekjes trekken!
Haha,verwacht er nou niet teveel van he meiden. Het is geen gapende wond waar het bloed uit spuit hoor Het heeft wel flink gebloed. Ik ga even proberen of ik al een foto kan maken en dan heel snel zijn voor de camera uitvalt.
kun je je vinger goed buigen, strekken, op en neer bewegen (alsof je piano speelt) is het gevoel goed, in je vingertoppen, maar vooral bovenkant en onderkant van de vinger?
Bekijk bijlage 97421 En de laatste,hierop kun je beter zien hoe groot het wondje is. Wat denken jullie? Moet ie eraf?
OMG !!!!!!!! Nee , dat hoeft niet gehecht te worden denk ik. Maar wat een rotplek! Had je niet iets hoger/lager kunnen knippen?