JOEPIE! \/ Ben vandaag geslaagd voor de motor! Ben helemaal blij, ook al heb ik er de eerste maanden niet veel aan! (het weer...) Maar goed, dat maakt vandaag niet veel uit! Wie heeft er nog meer een motor rijbewijs of neemt motor rijlessen?
Heerlijk!Gefeliciteerd heb hem ook!alleen die hobby opgegeven voor de kids...nou ja nu ze klein zijn dan he....
Idd, dat heb ik strak ook wel denk ik, maar nu heb ik hem tenminste en kan ik later als de kinderen oud zijn gewoon lekker rijden!
hoi, ik heb hem ook al een hele tijd, alleen een par maanden geleden mijn motot verkocht omdat het er met de kinderen niet meer van kwam.De motor van mijn man hebben we gelukkig nog wel.! Gefeliciteerd!
Ik heb geen rijbewijs... Maar gefeliciteerd met het behalen van de jouwe! Nu nog ff wachten op mooi weer en dan lekker uit rijden gaan!
wat goed! Ik ga mijn lessen weer hervatten nadat ik bevallen ben! Ik ben 3 jr geleden begonnen, maar door omstandigheden kon ik het toen niet afmaken. Nu ga ik een snelcursus doen! Mijn man heeft al jaren een rijbewijs en ondanks dat ik zelf niet rij, voel ik me evengoed een motorrijder hoor!
hoi hoi, hier é'n met motorrijbewijs, motor(kawa z1000)_ en instructiepapieren hihi . dusse voor degene die van een vrouw les willen krijgen.... gr saskia
Gaaffff hoor meid. Van harte gefeliciteerd! Als het weer het toelaat, heel veel veilige kilometers toegewenst. Mijn vriend heeft zelf ook zijn motorrijbewijs en uiteraard een motor, en ik vind het helemaal super om achter op te gaan. Zelf wil ik ook graag ooit nog eens mijn rijbewijs gaan halen. Vind het helemaal geweldig!
gefeliciteerd meid! Enneeee nu zo'n mooi pasje ophalen he owjah en ik heb ook een rijbewijs en een kawa zx6r ninja... (racer) zie album
Gefeliciteerd! Ja ik rijd zelf ook (Harley Davidson Sportster 1200) en mijn manneke ook, hij rijdt een eigenbouw motor met t frame van een Suzuki 1100.
Gefeliciteerd met je motor rijbewijs Mijn vriend rijd motor..dus ik ga altijd gezellig achterop Ik zou ook wel mn motorrijbewijs willen halen..maar voor mn eigen veiligheid doe ik het maar niet..omdat ik weet dat ik te ver zou gaan..dus hou het gewoon lekker bij achterop zitten
ik vraag me dan ook niet af waar die naam valentino vandaan komt heeft het soms iets met ene rossi te maken hielkje
bye teh way ook ik heb mijn rijbewijs. En ook een motor honda fireblade. kan ook niet wachten tot het weer mooier wordt Heb overigens een paar jaar niet gereden vanwege de kleine en de zwangerschap. heb hem ff in mijn album gezet
Ja ik was super zenuwachtig, maar de examinator had tegen mijn instructeur gezegd: ik had het na 5 minuten al gezien! Dat deed me goed!
Heb al heel wat gave motoren gezien hier! Gaaf hoor, ik weet nog niet welke ik neem, en óf ik er nu al wel een neem... Moet ik nog maar ff bekijken!