Een beetje anders, maar ook zo'n verhaal. Mijn zusje en ik (ik was toen 12, mijn zusje 10) waren bij mijn oma in het bos op bezoek. Daar is een soort van aangelegd meertje waar je kan "zwemmen" of in ieder geval kan wandelen. wij waren daar samen even gaan zitten (mijn moeder had nog gezegd, ga er niet heen.. maarja) en er kwam een oude man een paar meter verder zitten. Wij dachten al.. hmmm vreemd. opeens begint die man zijn kleren uit te trekken! maar dan ook echt ALLES. en hij keek zo vreemd naar ons! nou wij schrokken ons kapot! Het bleek later dat dat dus ook een ontmoetingsplek was. voor homo's en blijkbaar ook voor ander volk. Mijn ouders waren er nog naar toe gelopen maar meneer was al weg! Les geleerd dus. dood eng.
je ziet hier zoveel auto's met kinderzitjes bij het homobos/homo ontmoetingsplaats. blijkbaar zal er wel een kick in te vinden zijn
ik kan er ook echt niet tegen als ik dat zie hoor bah. toen ik een jaar of 17 was gingen wij ook altijd met een groep(20 man) de gemeente helpen. we gingen dan met zijn alle zagen op z'n plek (ketting zaag) we hebben 4 van die plaatsen compleet kaal gemaakt. daar kwamen ze niet meer.
De mannier waarop je het schrijft daar om moet ik wel lachen. Denk dat die man zich vergiste en toen jou vriend kreeg en die gelijk past boem uit haalden. En ja dan moet je eerst maar vragen of het mag toch haha.Denk dat mijn vriend vader stief vader net zo zouden reageren pats boem en misschien wel een tikkeltje erger. En nee ook ik heb geen hekel aan homo.s. Maar over dat bos ja. je hebt meerdere van die ontmoetings plekken. Het is vervelend. Jaren geleden ik was zelf nog een kind. Hadden wij een buurman, En die bleek later ook homo te zijn niet erg. Maar had ook vrouw en kind. Samen hadden ze een zaak. Fietse zaak. Zijn vrouw en kind hebben toen nog een paar weken bij mijn ouders in de stacarvan gelogerd. Die mensen waren er ook helemaal kapot van. Is gewoon niet leuk,. Maar ja niet iedereen durft er voor uit te komen dat hij of zij homo/lesbies is en gaan dit soort dingen doen. Helaas is nog niet iedereen ruim denkend.,
Het zijn niet alleen homo's hoor die de bosjes in duiken. Worden complete ogries gehouden met ook gewoon hetro's
het bos waar ik eerder mijn paard had staan in pension, had ook een ontmoetingsplek, we zijn ze ook wel eens tegen gekomen op buitenritten, zeker als je bedacht dat er ook jeugd zonder begeleiding reed. we hebben ze wel gezien met de broek op de knielen, kwamen wij er te paard aan, ze wisten niet hoe hard ze voor ons aan moesten lopen, het ergste vond ik altijd dat ze de rommel niet opruimde, werkelijk in de zomer, het hoogseizoen, bomen bezaaid met gebruikte condooms!!!! en de kinderen van ruitervakanties maar vragen mevr. wat is dat....... ( ehh tussen de 6 en 10) of wat doen die mensen??? heb ook een keer vakantiegangers gewaarschuwd, kinderen speelde in het bos, ik kwam langs, heb de kinderen gezegt, ik denk niet dat het verstandig is hier te pauzeren, het is een homo-parkeerplaats, zeg dat maar tegen je ouders die weten wel wat ik bedoel, 5 min later kwam ik er weer langs, toen hadden ze iig de raaf opgevolgt en waren ze vertrokken... ik heb niks tegen homo's hoor maar laat ze dan een hotelkamer opzoeken ofzo net als ieder ander.....
Bah ik vind dat zo walgelijk he, getrouwde mannen die zich even door wildvreemden laten afwerken en dan thuis nog even braaf het kind een nachtzoen gaan geven. Niks mis met homo's ik heb een heel aantal homo vrienden, maar die vinden dit ook te erg voor woorden!
Een goede vriend van mij is ook homo en hij zegt dat dit heel 'normaal' is (dat hij getrouwde mannen tegenkomt he, niet het gesex in de boesboes, dat vind hij ook niks ). Tja....
haha ja nou ik ook een keer met me moeder we hadden een broodje gekocht maar bij de pomp was het heel druk dus gingen we hem verderop we opeten. idd allemaal auto's maar geen mensen, nou ja carpoolen dachten wij haha Kwam er een man uit de bosjes zetten nou die liep zo dat wij wel wisten wat hij had gedaan of wat ze met hem hadden gedaan hahaha oh vreselijk!
Vind ik ook niet normaal. Persoonlijk heb ik dat nog niet gezien of gehoord. Tuurlijk wel eens een vrijend stelletje gezien, maar niet all the way en ranzig boemsen in de bossen.
klopt, want 1 op de 10 mannen IS homo. ik ken ook een homo en die zegt dat als hij door de stad loopt, hij regelmatig mannen met gezin tegenkomt die hij ook op een hele andere manier kent lijkt me echt heel erg om daar achter te moeten komen, dat je man homo is en het al een tijd met mannen doet. niks tegen homo's hoor, maar ik zou me dan zo voor schut voelen staan.
Verschrikkelijk! Klinkt het heel gek als ik dan liever heb dat hij met vrouwen vreemdgaat? Als hij homo blijkt te zijn is de hele relatie gebaseerd op een grote leugen. Als hij met een vrouw vreemdgaat, was hij vroeger waarschijnlijk wel heel graag bij mij en hebben we wel een relatie gehad met wederzijdse liefde maar is er ergens iets mis gegaan.
Wij rijden daar ook best vaak langs (niet over de parkeerplaats zelf maar gewoon erlangs )en soms staan ze echt vooraan in de bosjes... Ik was b.v een keer gewoon aan het rondkijken toen ik ineens een blote vent voorin de bosjes zag staan :O nou sorry maar dat vind ik ook niet helemaal normaal! Als je dat dan doet ga dan ver genoeg de bossen in.... Mijn vriend is ook chauffeur en heeft een keer gehad dat hij op een parkeerplaats stond (hij wist toen nog niet dat dat ook zo'n ontmoetingsplek was) en kwam een vent tegen die zo'n beweging maakte als zijnde afwerken met de mond! Mijn vriend is uitgestapt en heeft die vent helemaal uit lopen schelden (had ook een kinderzitje achterin) of hij wel helemaal lekker was! En dat hij mooi maar een ander moest gaan zoeken... Die man is toen meteen weg gereden... EN mijn vriend daarna ook die is maarn aar een andere parkeerplaats gegaan haha!
ja idd, als hij dan homo blijkt te zijn, wat hadden wij dan? maar gelukkig weet ik zeker dan mijn man geen homo is. alhoewel nee, dat zou ik wel heeeeeel raar staan te kijken.
Hier heb je meerdere van die plekken. Wij houden nogal van wandelen en lopen niet alleen op de verharde wegen. Het is ons nu al 2x gebeurd dat er een man naar ons toe kwam om te vragen of hij met ons mee mocht doen En dat terwijl wij gewoon volledig gekleed aan het wandelen waren! Op die plekken wandelen we nu dus maar niet meer... En je ziet idd veel auto's met kinderzitjes. En ook erg veel mannen in nette pakken trouwens. Ik denk dat 'vergaderen' niet bij iedereen dezelfde betekenis heeft
Als 1 op de 10 mannen homo is en er hebben hier al meer als 10 vrouwen gereageerd waarvan de meeste een relatie hebben dan moet er volgens de statistieken hier iemand zitten waarvan de vriend/man homo is hahaha
Oh oh, dan moet ik maar eens een hartig woordje met die van mij wisselen, eens even kijken of hij dan toch niet...... Ik vroeg me toch al af waar mijn bh'tjes iedere keer bleven maar nu vallen alle stukjes op zijn plek
Uit onderzoek is gebleken dat vrij veel hetro mannen naar zo'n homo ontmoetingsplaats gaan voor het mond werk zeg maar.... Vrouwen schijnen daar niet zo van de houden, en blijkbaar missen de mannen dit in hun relatie/huwelijk.... Bleh...lijkt me toch echt een verschil een man of vrouw die je oraal bevredigd........