Het zal je man maar zijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    *PROEST* tranen over mijn wangen!!! Echt waar?! :D:D:D
    God wat ben ik blij dat ik het mondwerk leuk vind om te doen ;)

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    LOL, ik heb het ook weleens gevraagd; 'Of val je liever op mannen.....????' (hallo, je WEET het toch niet 100% zeker? En mijn man is echt wel een MAN Hoor :D) toen keek ie me aan alsof ik gek was geworden; 'Dan was ik toch niet met je getrouwd??' zegt ie dan.......

Vanavond mezelf toch maar ff op de knieën vlijen :D ghehehehehe

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ach ogen dicht en gaan zou ik zeggen ;)

Het is ook niet mijn ding maar ik vind het ook wel zielig voor die mannen. Jeetje je zou maar op zo'n manier je seksuele verlangens moeten invulllen.. (los van die aso's die staan te lonken op een parkeerplaats hoor, hallo loop lekker de bosjes in en laat mij (en mijn vriend ;)) met rust).
    Denk ook niet dat al die mannen homo zijn. Zullen een aantal wellicht biseksueel zijn en een aantal komen (;)) voor de spanning.

Maar heeft niemand hier wel eens buitenshuis sex gehad dan?

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Het ergste is dat het vaak wel mannen zijn met een gezin.
    Hallooo? waarom zou je anders het bos in gaan waar veel van die mannen komen?
    Anders kon je ook gewoon thuis of in een kroeg oid afspreken.
    Of het nu mannen of vrouwen zijn, maakt mij niets uit.
    Vreemdgaan vind ik niet normaal.
    Toont iets van respectloos naar je partner toe vind ik.
    Als je niet gelukkig bent dan moet je dat aangeven, en wil je vreemdgaan? dan ga je toch eerst uit elkaar of scheiden?
    Vreemdgaan lijkt de nieuwe trend wel van tegenwoordig......

En nee, hetero stelletjes mogen ook in het openbaar niet rotzooien...waarom dan wel 2 van hetzelfde geslacht?
    Wordt waarschijnlijk maar gedoogd..
    Tis en blijft goor :D of ze nu wel of niet hetero zijn...vreemdgaan is goor.

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jawel, maar niet met 30 pottekijkers eromheen (letterlijk genomen zullen 'potten'-kijkers dus niet veel zien bij ons ;)), wel saampjes (tenminste, voor zover ik weet dan he).

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja iew dat is wel waar er staan vaak mensen bij te kijken he. Nee daar word ik ook niet echt warm van.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, integendeel zelfs....

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dan nog, het is gewoon ranzig, of je er nou als homo of hetero de bosjes in duikt. Als je niet in de buurt woont weet je niet wat wel en wat niet een homo ontmoetingsplek is. Lekker als je met je kinderen op vakantie bent en je kindje heeft hoge nood en rent even de bosjes in en komt met een gebruikte condoom terug.

Of als ze pauzeren en de kinderen ravotten in de bosjes om even hun energie kwijt te kunnen en ze vinden condooms of stelletjes die bezig zijn.

Vind het ronduit asociaal als je op parkeerplaatsen gaat n**ken met een andere, ook als je niet vreemdgaat, maar als je niet vreemdgaat ga je ook niet naar zo'n parkeerplaats lijkt mij.

9. Que

Que Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens!!

10. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

dan heeft ze geluk gehad dat hij zo eerlijk was! ik weet zeker dat de meeste mannen die dat doen het prima kunnen verzwijgen.:x

he gatver, ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand naar het bos gaat voor een beurt door een wildvreemde. homo of geen homo.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vind het sneu voor de partners en hoop dat de mannen die wel sex hebben op parkeerplaatsen het veilig doen en niet hun partner besmetten.

Zolang die van mij het niet doet en ik er geen last van heb..;)

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Heb ook eens een programma op tv gezien dat hier over ging. Daar hadden ze zelfs plekken war ze seks hadden en dat je dan kon gaan kijken. Stonden ze daar met een hele groep om een stelletje heen.... blegh!!

13. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Zo stond ik laatst met pech s'nachts op zo'n parkeerplaats. Dat wist ik niet, want het was zowel een homo als hetero parkeerplaats. Dus er kwamen constant mannen bij mij door het raam kijken en kloppen... en vulgaire gebaren maken. Heb de deur maar op slot gedaan, vrienden gebeld die me kwamen helpen.
    Maar dan denk ik: er komen toch ook gewoon normale mensen op zo'n parkeerplaats?? Die even een tussenstop maken ofzo? Je zult je kinderen maar bij je hebben op zo'n moment, want ik voelde me helemaal niet veilig!!

14. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Mijn man heeft ook en tijdje op een tippelzone gewerkt als beveiliging. Het waren wel verslaafde dames (en hij werkte er niet alleen, ff voor de duidelijkheid;) los van die dames).

Maar hij vertelde me ook dat hij best veel "bekende" gezichten zag komen en gaan. Ook mannen met kinderen die dus wel een vrouw thuis hebben zitten.
    Sommigen kwamen voor de drugs enja sommigen voor hun genot.
    De klanten konden hem niet zien, mits er onenigheid ontstond tussen klant en dame.

Hij heeft me wel nooit verteld om wie het ging, daarvoor kende hij me te goed 8).

15. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ja klopt lol
    ik en mijn ooms en nichtjes reden daar en gingen naar bn...en mijn 2 ooms die praten altijd wel met vreemden...
    en praattetoevallig met 3 homo's en de manier hoe die mannen praatte vond ik apart

en kwam achter dat homo's waren
    en ik keek rond waar ik was.want mijn broer vertelde bij snelweg in hilversum is er homo plek kom daar nooit langs blbalbla...mijn familie wonen 20 min van hilversum...t' gooi
    en toen schreeuwde ik van oooooomygod het zijn homo's lol
    in andere taal dan he !
    mijn ooms gelijk WATTTTTTTTTT gelijk in de auto's lol

16. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    maarre zielig voor de vrouwtjes en kinderen
    echt vies hoor die plekjes etc

17. En ik ken iemand, die vrouw heeft er hiv/aids aan over gehouden want haar man deed dat dus al jaren.
    Waren een leuk stel, 2 leuke kindjes, beiden goede baan, mooi huis e.d..

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

AMEN!
    Als wij hetero's vreemd willen gaan of dicht bij moeder natuur willen sexen dan mag dat niet dan is het schennis plegen. Waarom geld dat voor die figuren (tja of t homo's bi's of nieuwschierigen zijn laat ik even in het midden) dan wel?!?!
    Ik hoef anderen of t nou homos lesbos of heteros of wat ook zijn, echt niet bezig te zien hoor! En al helemaal niet met mn kinderen op de eerstr rang erbij!
    ROTOP zeg zoek n kamer ofzo!
    Vind het te ranzig voor woorden.
    Mn man heeft het een keer mee gemaakt dat hij met zn ex en 2 kids wandelde en een setje mannen "betrapte" . Lagen samen op een picknick tafel hide the salami te spelen. Sta je daar met je kinders van 4 en 6. Oud genoeg om door te hebben wat er gaande is....
    En 10 mins later komt er een gezinnetje met kids om gezellig de boterhammetjes te nuttigen aan diezelfde tafel zeker? ECHT te RANZIG voor woorden!

19. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hahah wij hebben ook wel eens zoiets meegemaakt.
    We waren onderweg en gingen 's avonds ff een kwartiertje strekken en rekken op een parkeerplaats.
    Nee was het ook zo een ontmoetingsplaats voor homo's.
    Nouu was er een oude vent die de hele tijd naar mijn man keek en rondjes om hem heen ging draaien met zijn auto..
    Hahah ik zei nog zo van heyyy is dat een paringsritueel ofzo?
    Mijn man kon alleen maar hard gas geven en hup weg waren we.

20. Que

Que Niet meer actief

Hide de salami??????? Sorry!! Die snap ik even niet... verklaar je nader :D

Deel Deze Pagina