Hoge HCG-waarde, betekent dit tweeling??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Chico, Jul 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chico

Chico Actief lid

Aug 1, 2008
    184
    0
    0
    hallo dames,

misschien dat iemand wat kan zeggen over het volgende:
    4 dagen voor NOD echt twee knaltesten gehad met de testen van kv, 2 voor 5. een dag na mijn NOD een wat lichtere positieve test van predictor. twee dagen na mijn NOD positief getest met CB met een tijdsindicator van meer dan 5 weken zwanger, terwijl ik toen net 4 weken zwanger zou moeten zijn..

ik neem aan dat mijn lichaam dus veel HCG aanmaakt. ik vroeg me af of er dames zijn bij wie dit ook het geval is en of zij zijn bevallen van een een- of tweeling??

liefs

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik had het ook en het is er maar 1 ;)

3. me83

me83 Niet meer actief

en je weet zeker dat je pas afgelopen keer zwanger bent geworden? het hoeft naar mijn idee geen tweeling te zijn zowiezo.. maar denk dat je dat wel snel hoort via vk als je voor de echo gaat.. je lijkt nu verder dus zal je eerder voor een echo gaan denk ik.. succes!

4. Chico

Chico Actief lid

Aug 1, 2008
    184
    0
    0
    ik ben in mei gestopt met de pil en kreeg na 30 dagen mijn menstruatie, dat was op 22 juni. ik kan niet zeggen dat dit een mindere heftige menstruatieweek is geweest of zo, dus ik neem aan dat dit geen ontrekkingsbloeding is geweest. dus ik neem aan dat ik dan mijn ei op 8 juli heb gehad. dus dan zou de test langer aangeven dan dat naar mijn mening kan..
    volgende week gaan wij 2 weken op vakantie. als we terugkomen maak ik een afspraak bij de vk. ben benieuwd wat de echo 'zegt'..

5. Chico

Chico Actief lid

Aug 1, 2008
    184
    0
    0
    toch wel een geruststelling!! maar mochten het er wel twee zijn, dan zijn ze allebei welkom hoor, zo is het niet!

6. Seth

Seth Niet meer actief

Tja.. NOD zegt eigenlijk ook zo weinig....

ik zou vorige keer 12 dagen voor NOD positief getest hebben.... :D...

is het niet dat ik een hele vroege eisprong had gehad....

maw.. wellicht was je ei eerder.... en ben je gewoon al wat langer zwanger....
    of toch 2... maarja dat zie je wel op een echo.. :)

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa welke van de twee mogelijkheden wordt het? Ben benieuwd!!!!

8. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Ik had het ook, hier wel twee!

9. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik ook! Teste al 7dpo positief! En heel snel knaltest! Hier 1 hoor haha

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hier bij ons zoontje ook een heel hoog hcg zelfs de fert kliniek dacht aan een 2ling.
    Maar hij was maar alleen.

Overigens maakt het vruchtje de hoeveelheid hcg aan en niet jouw lichaam;)
    Mijn mk van een 2ling had ik een heel laag hcg en bij ons ventje een heel hcg , kan dus heel erg verschillen.

11. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

Oct 3, 2008
    311
    0
    0
    Had ik ook en ook maar 1

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het zegt helemaal niks. Met de eerste zwangerschap hadden we een vrij lage waarde met 4w3d, met de tweede zwangerschap een hele hoge bij dezelfde zwangerschapsduur. Het was in beide gevallen maar één kindje. Een tweeling had wel gekund, aangezien er twee embryo's waren teruggeplaatst.

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoeft niet, had met 5 wk en 4 dagen genoeg HCG voor iemand van 8 of 9 weken en tis er toch echt maar 1 :p.. Of er moet er 1ntje achter verstopt zitten hahaha..

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij gaf de digitale t juiste aan terwijl er 2 (eigenlijk wrsch zelfs 3 in zaten). Die heeft t ook niet altijd bij het juiste eind he.

15. Chico

Chico Actief lid

Aug 1, 2008
    184
    0
    0
    de verhalen lopen behoorlijk uit een. conclusie: waarde hcg zegt niets! even wachten op de echo!
    bedankt voor jullie reacties, ik ben nu wat meer gerustgesteld!

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,925
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Hier ook een knaltest met avondurine 6 dagen voor nod en er kwam er echt maar 1tje uit :D

Share This Page