Het zal toch niet heh?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Voor het eerst in mijn leventje als moeder heeft een kind van mij een kinderziekte! Jawel het is dan in die 15 jaar eindelijk gelukt. Wendy heeft waterpokken. Geen probleem verder.
    Ze heeft er niet heel veel last van. Ze zitten ook allemaal gezellig op haar ruggetje al is er eentje op haar zij en eentje voor op haar hals geconstateerd. Maar verder nog niet veel en weinig jeuk gelukkig.
    Ik verwachte dat Patrick mijn 2e en heel misschien Miky mijn eerste ook wel mee zouden gaan doen. Miky misschien toch niet omdat ik op mijn 24ste eindelijk eens mijn eerste kinderziekte kreeg, ook waterpokken. EN ik gaf borstvoeding waarmee ik eventueel antistoffen mee gegeven heb en hij had toen ook 3 of 4 pokjes.
    maar....nu begin ik steeds meer jeuk in mijn haren te krijgen...en de bultjes rijzen de pan uit op mijn bovenrug en nek.. Maar goed ik heb wel vaker puistjes en ben ongi dus dan is het altijd erger (alleen nooit ZO erg. Maarja het zou kunnen)
    Net wreef ik over mijn kin omdat het daar kriebelde en bleek er een bultje te zitten die ik meteen kapot wreef waarna er vocht uit kwam.. Nu blijk ik al 4 kriebelende bultjes in mijn gezicht te hebben en eentje lijkt verdacht veel op een blaasje!
    Het zal toch verdorie niet heh?!?
    Als je ooit de waterpokken gehad hebt heb je 95% kans dat je het nooit meer krijgt.
    Zou ik nou verdorie bij die 5% horen? Terwijl ik tijdens mijn kinder jaren 0,0 kinderziektes gehad heb!?
    Leuk moederdag kado. Had toch liever iets anders gehad eigenlijk..
    :x;)

    Ik ben tijdens dat Wendy de voorstadia van een op verkoudheid lijkende klachten had ook verkouden geweest. Alleen bij Wendy was het dus geen verkoudheid. Zal je zien dat het dat bij mij ook niet was...
     
  2. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik heb t ook gehad...... Als kind een "beetje".
    En afgelopen oud en nieuw. Mijn zoontje had ook waterpokken toen. Hahahaha achteraf maakt iedereen er een lolletje over dat ik op mijn 35e waterpokken heb gehad en ook nog eens tijdens oud en nieuw groot feest met alle vrienden. Maar ik vond het toen absoluut niet grappig!!! Sterkte en beterschap.
     
  3. Kyra73

    Kyra73 Niet meer actief

    Ach meid dat is niet leuk. Beterschap en veel sterkte met de jeuk gewenst.
     
  4. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    He jakkie!

    Beterschap!!!

    Ik dacht trouwens dat als je waterpokken op latere leeftijd kreeg je een grote kans had ze nog een keer te krijgen. ( maar geen idee of dat waar is hoor )
     
  5. FEE88

    FEE88 Niet meer actief

    Tja het kan wel mijn dochter van 15 maanden had het 1,5 maand geleden ong. ik heb het heel erg gehad toen ik 3 was (waterpokken) en 2 weken later had ik het ook nog een keer :)... niet zo erg gelukkig 10 stuks ong.
     
  6. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Dochter is al bijna weer uitgepokt geloof ik. En ik heb er verder ook geen meer bij op die paar in mijn gezicht en een setje in mijn nek (en ik denk in mijn haren maarja...die zie ik niet. Kriebelen wel enorm maar ach.
    Heb desondanks een redelijk leuke moederdag gehad!
    alleen denk ik dat mijn oudste de dans ook niet helemaal ontspringt. Hij loopt nogal te hoesten nu namelijk ;)
     
  7. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sterkte!!
     
  8. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Ge ken t mar gehad hebben;) beterschap war, de ze mar gouw wir vertrekke!
     
  9. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Kzouét tog nie erug vinde as dieen oudste van mijn ok goat pokken. kannet mar gehad hebbeuh. Das beter as datie strak jong krigt en dan nog watterpokkeuh krigt. Tis nie gezund vurne pas geborene en nie vurne pas zwangere hej. Moar jah we zient wel. vurt zelfde geld hettie ut al gehad toen ik den irste ker pokke had zo'n 15 joar geleie.
     
  10. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    he wat vervelend beterschap!
     

Deel Deze Pagina