groeipijn... of moet ik me zorgen gaan maken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mir1976, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hallo dames,

    Vannacht erg beroerd geslapen, want ik had erge pijn onder in mijn buik. Zo´n zeurende en drukkende pijn. Niet aan de zijkanten maar gewoon echt onderin mijn buik... Ik schrok hier best van omdat ik er ook niet meer van kon slapen. Nu is het weggetrokken.. maar ben nog steeds niet gerust. :cry:

    Kan dit gewoon groeipijn zijn van je baarmoeder of zijn dit klachten waar ik mij zorgen om zou moeten gaan maken?

    Herkent iemand deze klachten?? Hopelijk hoort het erbij... en kan ik weer gewoon gaan genieten....

    groetjes Mirjam
     
  2. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Goedemorgen mirjam,

    Het lijkt volgens mij op groeipijn, maar als je het zeker wilt weten bel je toch even je eigen verloskundige op.
    En gewoon lekker rustig aan doen vandaag.

    Groetjes nicol
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Mirjam,
    Ik heb ook sf en toe een druk op m'n onderbuik.
    Ga er gewoon vanuit dat het komt door de groei van m'n baarmoeder.

    Erg hè alles wat je voelt daar word je onzeker van.
    Dat heb ik in ieder geval wel.
    Gelukkig morgen m'n 1e echo; hopelijk is alles goed.

    Silly
     
  4. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi Silly,

    Ja, vreselijk onzeker wordt je, omdat niets herkenbaar is...
    Het is dan toch weer fijn om te lezen dat anderen ook de kwaaltjes of pijntjes herkennen die je hebt. Maar ik schrok er echt van zeg. Ik had nl. gisteren nog het hartje gehoord, dus was eigenlijk net weer aan het genieten dat alles goed was....

    Ik ga er dan ook maar vanuit dat het gewoon de groei van de baarmoeder is...

    Nou veel succes morgen bij je echo, dat gaat vast goed!

    groetjes mirjam
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik heb er oko al een tijdje last van. Vooral als ik lig en me om wil draaien dan trekken de zijkanten enorm. Omdat ik dit aan het begin ook had en alles veder alles goed is zal het wel groei pijn zijn. En by the way sinds ik die steken heb is mijn buik ook al aan omvang toegenomen hih. Succes
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, ik had/ heb er ook last van. tegen mij zeiden ze dat het mn banden waren die aan het rekken zijn. de pijn trok door tot in mn vagina, maar dat hoorde er allemaal bij.
    Jenny
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb dat ook hoor.
    hoort er gewoon bij de steken enzo!
    ik heb dagelijks wel ergens last van in mn buik haha!
    en alles is prima in orde ;)
    als je echt bang bent gewoon ff je verloskundige bellen voor geruststelling!
     
  8. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    He gelukkig ik wilde deze vraag ook net stellen................gelukkig zijn er meer meiden die dit herkennen!! ik heb echt zo drukgevoel op mijnb schaambeen...die kleine is me gewoon aan het pesten, nu al!!!!
    Maar ik ben het er mee eens dat het je knap onzeker kan maken.....al die kwaaltjes!
     

Deel Deze Pagina