hi vanmorgen moest ik plassen en op het stukje toiletpapier was er bloed te zien. heb geen buikpijn of zo maar de laatste dagen heb ik wel vaker bruinige dan roodbruininge afscheiding gehad. zal toch niet waar zijn dat mijn gevoelens kloppen. moet toevallig vanmorgen naar de gyn voor een echo. maar weet al wat hij me zal zeggen. god het wordt ons echt niet gegund he jennefer
Meis ik hoop echt heel hard voor je dat het alleen maar een restant is en dat je straks bij de gyn toch heel goed nieuws krijgt. Liefs, Duveldraakje
Heel veel sterkte vandaag. Hoe laat moet je naar de gyn? Wel fijn dat die afspraak voor vandaag al stond zeg.
hoi. kom net van de gyn terug. hem verteld wat er aan de hand was. hij vond het ook niet goed klinken. en echo gemaakt en je zag duidelijk een kloppend hartje. maar volgens de gyn ben ik niet 6 weken maar 5 weken zwanger. hij zeidat we niet over een miskraam kunnen praten,omdat er wel pulsatie is, maar ook dat hij niet optimistisch is. maar ook dat sommige vrouwen gewoon bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap en dat alles goed afloopt. weet dus nog steeds niks. moet nu op 8 mei terug voor een tweede echo. jennefer
moeilijk hoor meid, maak je je toch ongerust he? ik zou zoveel tegen je willen zeggen maar weet gewoon eigenlijk niet wat. sterkte meid!
Jeetje, meis das ook niet leuk om te horen. Ik hoop dat je 8 mei weer een mooi kloppend hartje kan zien en dat de kleine natuurlijk wat gegroeid is. Heel veel sterkte en doe het rustig aan. Liefs, Duveldraakje
Wat een rotsituatie weer zeg! Je hebt ook geen geluk... Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen tot 8 mei, hopelijk zie je dan een mooi kloppend hartje en komt alles op z´n pootjes terecht. Positief blijven is moeilijk, maar het kan nog alle kanten op Jennefer, houd moed! Groetjes, Anakin.
hoi bedankt. het is echt rot om te wachten tot 8 mei. hoop echt dat het verder gegroeid is en dat we weer een mooie en sterke hartslag zien. want dat hebben we gisteren gezien. me vriend stond niet naast me tijdens de echo maar zat nog bij het bureau en hij zag duidelijk een hartslag. ik hou zeker moed en hoop. jennefer
jeetje meid dat is wel even schrikken! maar bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen hoor, ik heb het ook een paar weken gehad en de kleine doet het nog prima! Maar ik kan me voorstellen dat je erg bezorgd ben! Hopenlijk is je kleintje de volgende keer weer lekker gegroeid!
hoi bedankt. probeer er niet aan te denken. hoop echt dat het goed komt. het lullige is dat mijn vriend zijn nichtje over een paar weken bevalt en we waren vandaag bij mijn schoonvader(hij was jarig) en de hele tijd ging het gesprek aar over hoe zwaar en moeilijk zij het niet heeft. en er werd ook steeds aan ons gevraagd als we al zwanger zijn. niemand weet het nog behalve mijn schoonzus dus had ik het moeilijk mee om niet ja te zeggen. nou ja we wachten het gewoon af en blijven hopen. jennefer
He gatsie meid, ik weet wat je meemaakt. Zal heel hard voor je duimen dat het allemaal goed komt. Hou moed!