het zal toch niet waar zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jennefer26, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    dank je.

jennefer

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    HEEEEEEEEEEEEEEEL veel sterkte toegewenst!
    Volgens mij sta je 8 mei 's ochtends vroeg al op de stoep bij de gyn..
    wat vervelend dat je zo lang moet wachten.
    Ik zal ook voor jullie duimen de 8e.

3. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt

ik moet om 11.05 daar zijn maar je hebt gelijk. denk echt wel dat ik veel eerder daar ga. je weet nooit als iemand niet komt.

jennefer

4. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hoi Jennefer,

Ben nieuw hier op deze site, maar wat je schrijft is herkenbaar.
    Ik ben benieuwd of jij nog wel zwangerschapsverschijnselen ervaart. Ik zit nl. in een soortgelijke situatie. Moet afwachten hoe het gaat. Morgen weer een afspraak voor een echo, maar ik voel me niet zwanger meer.
    Heb bloedverlies, maar geen krampen.
    Maar ik had eigenlijk vanaf het begin erg pijnlijke borsten en nu helemaal niet meer. Hoe is dat bij jou?

Sterkte!

Gr. Hellen

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Veel sterkte de komende dagen, Jennefer en Hellen! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de echo's goed zijn. Ik weet hoe het voelt om zo onzeker te zijn.

6. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi hellen.

wat rot voor je. ik bedoel ik snap echt wat jij ook voelt en mee maak.
    nou ik heb helemaal geen zwangerschapsverschijnselen. had ik bij mijn 1e ook niet. Vorig jaar had ik vanaf dag 1 na mijn nod last van mijn borsten en was ziek maar heb toen een miskraam gehad.
    maar hoop voor je dat alles morgen goed is.
    laat je me weten hoe het afgelopen is?
    en mamanorah bedankt

jennefer

7. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Bedankt voor je/jullie reacties. Maar ik weet eigenlijk al hoe het morgen afloopt. Heb nl. inmiddels wel vreselijke buikkrampen en bloedverlies is ook toegenomen.
    Stom genoeg geeft het ook wel wat rust, want hiervoor voelde ik wel dat het niet goed was, maar je houdt toch hoop.

Wij zijn trouwens al ruim 1,5 jaar aan het proberen en zitten ook in de medische molen. In maart is na een kijkoperatie gebleken dat 1 van mijn eileiders niet werkt als gevolg van een eerdere operatie wegens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We staan nu op de wachtlijst voor IUI.
    We waren heel blij dat het toch spontaan gelukt was, maar blijkbaar heeft het niet zo mogen zijn....
    Ik ga nu eerst dit verwerken en me dan weer oppeppen voor de volgende ronde.

Ik laat nog wel weten hoe de echo verlopen is.

Groetjes,
    Hellen

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi hellen
    wat rot voor je. ik voel echt met je mee. jij weet nu wel hoe laat het is ,maar ik zit nog steeds in de onzekerheid.
    je hebt gelijk neem de tijd om dit te verwerken. hoe kort het ook was, het doet altijd pijn.
    hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan wel goed afloopt.'
    als je wilt praten kan je me altijd posten

jennefer

9. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi meiden.
    denk dat het over is. :cry: :cry:
    de laatste paar uur is het bloedverlies meer geworden.

jennefer
    (wacht wel even tot volgende week voor ik mijn banner verander)

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He bah jennefer, ik vind het zo ontzettend rot voor je. Vol goede hoop heb ik je berichtje gevolgd en geduimd voor een positief einde. Ik heb het zelfde kort geleden meegemaakt en iedere keer als ik zo'n berichtje lees gaat het me aan mijn hart. Ik hoop echt dat je het een plek kan geven en dat je snel doorkan naar de volgende ronde. Heel veel sterkte meid. (Helen dit geldt ook voor jou, geef de moed niet op!)

In ieder geval een dikke knuf, misschien helpt dat iets.

11. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt.

maar moet je altijd krampen krijgen?
    want dat heb ik helemaal niet. en heb geen hleder bloedverlies maar donker.
    ach ja. volgende ronde weer.( als het nu maar weer geen jaar duurt voor ik weer zwanger ben)

jennefer

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh wat ontzettend rot, voor jullie allebei. Ik blijf voor jullie duimen, wie weet komt het toch gewoon nog goed.

Bij mij was het eerst donkerbruin bloed, na een paar dagen werd het helderrood bloed, en pas een paar uur voor de miskraam kreeg ik echte buikkrampen, en veel bloedverlies. :(

Veel sterkte de komende tijd.
    xxx
    MamaNorah

13. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hoi Jennefer,
    Dat het voor jou nou ook zo moet lopen.... Vind het echt rot voor je.
    Het helpt mij wel dat ik hier meteen fijne reacties krijg. Je zit anders toch alleen met je verdriet. Natuurlijk kan ik het wel delen met mijn man, maar dat is toch anders. Hopelijk kunnen we snel beter nieuws met elkaar delen.
    Maar in de tussentijd leef ik met je mee en hopelijk steunt het jou ook dat er mensen zijn die weten wat je doormaakt.

Sterkte!
    Hellen

14. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi meiden.

bedankt voor jullie reacties. en hellen je hebt gelijk.
    mijn vriend reageerde echt zo van ach ja volgende keer beter. hij uit zich niet. denk dat hetecht iets mannelijks is. (maar hij vind het wel erg)
    en hier op de site krijg je gelijk reacties en steun waar je iets aan heb.

jennefer

15. plonky

plonky Lid

17 apr 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    Hoi, Jennefer,
    Wat ontzettend rot voor je ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Bij mij kwamen eerst donkerrode proppen bloed en nu lijkt het op ongesteldheid en ik heb nog steeds geen krampen gehad. Ik wacht ook niet te lang om te proberen zwanger te worden.

liefs Plonky

16. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hoi Jennefer (en anderen die hetzelfde hebben meegemaakt),
    Vanmorgen was op de echo duidelijk te zien dat mijn baarmoeder weer leeg is. Gelukkig krijgen we in het ziekenhuis ook veel steun en nemen ze ook de tijd voor je.
    Voor wat betreft het verloop en of je wel of geen krampen krijgt, weet ik niet zeker hoe het zit. Bloedverlies zonder krampen hoeft niet het ergste te betekenen, maar als je wel krampen krijgt, dan weet je eigenlijk zeker dat je lichaam bezig is iets naar buiten te werken. Hoe erg het is en hoe pijnlijk zal ook per persoon verschillen. Maar gisteren waren de krampen best pijnlijk en was het ook heel duidelijk.

Ik merk ook dat het voor mijn vriend anders is, ook al vind hij het ook heel erg. Maar hij voelt het niet en gaat er anders mee om. Het was wel goed dat hij mee was naar het ziekenhuis en het zelf heeft kunnen zien en horen.
    Maar voor mij is het ook dat ik het gevoel heb dat mijn lichaam me in de steek laat en dat het mij niet lukt om het vast te houden. Ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar het zit wel in mijn lijf.

Ben benieuwd hoe het nu met jou is. Jij hebt volgende week een afspraak voor een echo staan? Of ga je eerder?

Groetjes,
    Hellen

17. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ook ik zat al een week met verschijnselen vermoedens en onzekerheid na mijn vorige miskraam en bij mijn is het toch begonnen met bloedverlies met stolsels zaterdag 28 april na zeven weken. wel krampen en toen twee dagen gewoon bloedverlies. en vandaag weer stolsels geen krampen ook ik mocht pas 3 mei naar gyn ik ga wel om even te laten kijken of het leeg is. en voor een afspraak voor als nog mijn kijkoperatie naar mijn baarmoeder er zit waarschijnlijk een vleesboom in. maar werd voor het onderzoek zwanger mocht ook wel maar is weer misgelopen dus wat een rot weken waren het ik weet nu dat het mis is en geeft me even wat rust. maar ook verdriet mag niet zo zijn meer blijkbaar. jullie ook veel succes deze dagen . en rustig aan.

18. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi hellen (en jorinda)

wat erg voor je maar je zei het gisteren al dat je het wist.
    met mij gaat het naar omstandigheden goed. probeer zo min mogelijk eraan te denken. heb wel zoiets van waarom weer. vorig jaar een mk en nu weer (na een jaar klussen).
    moet wel zeggen dat ik( zover ik kon zien en heb opgelet) heb ik maar 1 keer iets van een rode stolsel gezien maar voor de rest heb ik echt nergens last van.
    net nog met mijn vriend gesproken hierover. hij had echt zo iets van ben je het zeker en waarom.
    hij wilt zo graag een kind (ik ook natuurlijk) maar hij is bang dat het aan hem ligt. ik heb al een kind van een ander.
    ik moet ook toegeven dat ik me ook schuldig voel. heb echt zo iets van had ik dit of dat maar niet gedaan.weet wel dat het onzin is maar ja...........
    ik ga volgende week naar de gyn. kon niet eerder.
    mischien beter zo.

sterkte he en neem de tijd om dit velies te verwerken

jennefer

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb bij deze laatste mk ook geen krampen gehad, hooguit een beetje zeurderig gevoel en bloedverlies. Gewoon een goeie ongi dus. Mijn baarmoeder was bij de echo daarna echt leeg, week daarvoor had ik nog een vruchtje met hartje gezien.
    Dus nee je hoeft geen krampen te hebben. Daar was ik ook verbaasd over omdat de keer daarvoor vrij heavy was geweest. Maak je zelf ook geen verwijten oven wat je wel en niet had moeten laten, want daar heeft het waarschijnlijk niets mee te maken. Snap dat je een oorzaak zoekt maar waarschijnlijk is het gewoon dikke pech dat dit je overkomt. Kan je echt niet via de verloskundige een een echo laten maken. Toen ik bloedingen kreeg, hebben ze via de verloskundige praktijd direct een spoedecho in laten plannen voor dezelfde dag. Je weet dan tenminste waar je aan toe bent. Meis nogmaals sterkte, ik denk aan je.

Abigail

20. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi abigail.

ik heb eigenlijk niet aan gedacht de vk te bellen.
    deo dit morgen gelijk.

jennefer

Deel Deze Pagina