het zal toch niet waar zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jennefer26, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elledeco5

elledeco5 Lid

23 apr 2007
    29
    0
    0
    :cry: wat erg voor je...
    veel sterkte meid !

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    En? Weet je al iets meer?

3. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    nee....
    wegens omstandigheden door mijn ex had/heb ik even andere dingen aan mijn hoofd. ga dinsdag gewoon. mijn gevoel zegt dat het over is maar wil het nog niet horen.
    ach ja dinsdag hoor ik het wel.

jennefer

4. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Heel veel sterkte jennefer

5. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi meiden.

ben vandaag naar de gyn geweest.
    het is nu een feit. ik heb weer een miskraam gekregen.
    weet even niet wat ik moet zeggen. had al een gevoel maar wat doet het pijn.
    bedankt voor jullie medeleven

jennefer

6. plonky

plonky Lid

17 apr 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    Hoi jennefer,
    Ik wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen.
    Want al weet je het diep in je hart dat het niet goed is, komt het nog wel hard aan.
    Ik denk aan je!
    Knuf Plonky

7. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt.
    het rottige van alles is dat ik me gevoelens met niemand in de familie kan delen.
    zij wisten van niks (behalve mijn schoonzus dan)
    voel me echt k..

jennefer

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Hele dikke knuffel!

9. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt.

jennefer

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Veel sterkte Jennefer.

xxx
    MamaNorah

11. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    jennifer weet heel goed hoe je je voelt moe leeg en je zat in twee strijd nu is het bevestigd lucht wel iets op maar maakt het heel niet goed. veel sterkte en succes ook jij in deze eerst komende weken. het slijt bij mijn wel maar weg gaan doet het niet de eerste miskraam van aug vorig jaar zit nog steeds in mijn hoofd. en nu de tweede zal niet anders vergaan. weet nu hoe het voelt om het mee te maken. niet fijn. meid sterkte.

12. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi bedankt.

nu mijn zoontje in bed ligt en ik weer even tijd voor me zelf heb, beginnen de emoties los te komen. en aan mijn vriend heb ik niks. echt weer een man die zo iets heeft van volgende keer beter.

jennefer

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Bah wat naar Jennefer, dat je man zich niet goed in je in kan leven. Dat was voor mij ook het ergste probleem. Dat ik een MK kreeg, daar heb ik nou wel vrede mee op een bepaalde manier. Maar mijn man was er ook niet voor me. Die zag niet wat het met me deed. En dat vond ik het ergste.

Op de dag van de miskraam heeft ie niet 1 keer naar huis gebeld om te vragen hoe het ging, terwijl hij wist dat het mis aan het gaan was. En hij nam niks uit mijn handen. Ik moest overal om vragen, of hij het wilde doen. Ik kon nauwelijks voor mezelf zorgen, zo moe was ik. En hij vroeg niet eens hoe het met me ging. Gelukkig waren mijn ouders er om ook voor mijn dochter te zorgen, want dat lukte me nauwelijks die eerste dagen. En mijn man was gewoon aan 't werk. Ik word er nog boos om, nu ik dit opschrijf. We kregen uiteindelijk flinke ruzie, en hebben het gelukkig helemaal uitgepraat nu. Maar leuk was het niet, dus ik weet hoe je je voelt.

Dikke knuffel voor je Jennefer!

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat een verdrietig nieuws!
    Ik heb zo aan je gedacht en gehoopt dat het allemaal goed zou komen....
    Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld!

Heel veel sterkte om hier (weer) mee om te gaan toegewenst, ik denk aan je en kom maar lekker vaak je hart luchten hier, hopelijk kunnen de meiden op het forum je tot steun zijn.

Anakin.

15. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi.

bedankt voor jullie lieve woorden.
    heb net met mijn schoonzu gesproken. blijkt dat mijn ventje een binnenvreter is. altijd al geweest.het gekke is wel dat toen hij gisteravond voor hij in bed kwam , hij een paar keer mijn buik gestreeld heeft (deed alsof ik sliep) diep zuchte en mij nog een kus gaf. hij heeft er dus duidelijk ook moeite mee. maar waarom zegt hij het niet gewoon (haantjesgedrag?)?
    het is echt oneerlijk verdeeld in de wereld. op snookeren is er een stelletje (hij is 23 en zij 19) ze hebben geen cent te makken maar hebben al twee kinderen van 1,5 en 5 maanden. het is gewoon zielig voor die kinderen. ze zijn steeds ziek en die baby is echt heel erg mager. gewoon zielig. en jij die zo graag een wilt krijgt 2 keer een miskraam.
    en je weet dat je er klaar voor bent op elk vlak.
    god komt onze droom ooit een keer uit?

jennefer

16. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Lieve Jennefer,

Er valt geen pijl aan op dat trekken aan het leven.
    Jullie komen er wel.

Veel sterkte.

Modo

17. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hoi Jennefer,
    Tja, mannen gaan anders met hun verdriet om dan vrouwen. Hij wil jou misschien ook niet extra belasten met zijn verdriet, omdat hij ook wel ziet dat jij het moeilijk hebt.
    Tussen mij en mijn vriend is dat ook wel eens lastig. Je bent ook allemaal verschillend.

En het voelt ook heel onrechtvaardig dat het misgaat, terwijl je het zo graag wilt! Waarom een ander wel en jij niet?
    Mijn schoonzus moet binnenkort bevallen en daar heb ik het ook heel moeilijk mee. Zij is heel snel zwanger geworden en alles gaat goed. Hartstikke mooi natuurlijk, maar ik moet regelmatig even slikken en diep ademhalen als we op visite zijn. Vooral als mijn schoonmoeder helemaal euforisch is over het aanstaande kleinkind.
    En dan zit je daar met je eigen gevoelens van gemis en verdriet.
    Kan me dus heel goed voorstellen hoe je je voelt. Stop dat ook vooral niet weg, maar uit het!
    Nu weet ik uit ervaring dat daar niet altijd begrip voor is. Sommigen zien het als jaloezie en dat je het een ander niet gunt, maar dat is het niet. Maar denk dat het moeilijk te begrijpen is voor mensen die het zelf niet meemaken. Gelukkig heb ik ook mensen in mijn omgeving die het wel snappen. En hier vind je natuurlijk ook begrip.

Sterkte!
    Hellen

18. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi bedankt

geloof er ook in dat het oit goed komt.
    maar hellen net wat je zegt. bij ons is het dat mijn vriend zijn nichtje ook op het punt staat te bevallen.
    en zij heef ook niet echt begrip voor de situatie. denk dat ik het straks even heel moeilijk zal hebben als we straks op kraamvisite moeten.
    ben wel aan een kant blij dat zij niet in lelystad woont. (wordt ik niet vaak geconfronteerd met haar en der baby)
    ben niet jaloers of zo maar kan het nu even niet aan.

jennefer

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik vind het jammer dat veel buitenstaanders het jaloersheid noemen als iemand moeite heeft met een zwangerschap of nieuwe baby. Natuurlijk gun je (in de meeste gevallen) het iemand van harte om zwanger te zijn. En ben je blij als ze bevallen zijn en trotse ouders zijn geworden.
    Maar confronterend is het wel. En dat is soms heel erg moeilijk. Dat heeft toch niets met jaloezie te maken? Het bestaat gewoon naast elkaar, je blijdschap voor de ander en het verdriet van jezelf.

Veel sterkte in ieder geval Jennefer!

20. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi pendrag

je hebt gelijk. dat is ook zo.
    alleen zien zij dat niet. ah ja ik weet hoe ik me voel en wat er door me heen gaat. het belangerijkste vind ik dat mijn vriend en ik weten hoe het in elkaar zit. sorry dat ik het zo bot zeg, maar dat vind ik het allerbelangerijkste. en niet wat andere mensen denken. tuurlijk doet het pijn om dat te horen maar zij hebben geen 2 miskramen gehad. mijn schoonzus zei laatst tegen me heb nooit een miskraam gehad ,dus weet niet hoe het is en ma ook niet. had echt het gevoel dat ze bedoelde dat omdat zij nooit miskramen gehad hebben het aan mij moet liggen. en dat deed pijn. ze zal het wel goed bedoel hebben ,maar toch ze zei het op zoeen manier.

jennefer

Deel Deze Pagina