Hoi allemaal, Sinds kort weten we dat we zwanger zijn van ons 2e kindje. Nu hebben we het de ene kant opa, oma en oom al verteld! Die wonen namelijk lekker dicht bij. Vandaag ga ik naar me moeder en haar man om het te vertellen. Maar is me zus en aanhang er helaas niet bij. Nu had ik voor morgen toevallig een gezellig avond gepland met al me vriendinnen en een mooi moment om het hun allemaal tegelijk te vertellen. Maar nu voel je hem al hangen, hoe ga ik het me zus eerder vertellen dan me vriendinnen?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Woont je zus ook vlakbij? Dan zou ik daar ook even langs rijden en anders morgen overdag nog als je kan? Mijn broer woont ook een half uur rijden hier vandaan en wij hebben hem opgebelt(bij onze jongste) omdat hij elke keer niet thuis was als we wilde langskomen en anders zou het te lang duren (ik was al 12 weken) succes!
Me zus is er helaas niet ivm een kleding party.. Ik zelf woon ik Rotterdam, me moeder in Amsterdam en me zus in Nessalande dus ook niet op de route.
je kunt toch bellen? Bij ons in de familie woont niet iedereen dichtbij dus dit soort dingen gaan ook wel eens per telefoon, dat is vrij normaal. Je kunt toch ook vertellen over de situatie met je vriendinnen en het dus een erg geschikt moment zal zijn en dat je het haar graag eerder wil vertellen dus haar speciaal even hiervoor opbelt. Ik zou dat zelf ook juist heel fijn vinden als mijn zus dat zo zou doen als het even niet anders uitkomt.
Zie me andere bericht, morgen is ze ook heel de dag aan het werk! Echt balen.. Ben nog geen 12 weken, maar omdat ik morgen al me vriendinnen zie en geen wijn kan drinken wat ik ALTIJD wel deed als we bij elkaar zijn. Zullen ze het toch wel door hebben. En ook lijkt het me leuk om hun het allemaal gewoon tegelijk te vertellen
Dan zou ik haar opbellen,en anders met je vriendinnen wachten als je je zus het persoonlijk wil vertellen,dan zeg je tegen je vriendinnen dat je bijv een AB kuur heb ofzo en dat je geen alcohol mag Het is maar wat jij wil,wens je een voorspoedige zwangerschap!