Het zal toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liesje92, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Je moet zowiezo beschermd vrijen tot je controle echo.

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik krijg geen controle echo, ik heb hem bij de ha laten zetten. Hun vonden een echo niet nodig, maar hebben wel gecontroleerd of hij goed zat en dat was zo.

3. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Wel heel slecht dan die echo krijg je omdat ze zo alleen touwtjes kunnen controleren via echo zien ze of hij ver genoeg zit. Als hij te laag zit is het ook niet veilig. Ken iemand die zo zwanger geraakt is.

4. Liesje92

De ha heeft de touwtjes dus gecontroleerd, en gekeken of het plastic gedeelte van de spiraal niet zichtbaar was. Omdat het plaatsen helemaal via het boekje ging, zagen ze niks in een controle echo. Ik het vertrouwen in mijn ha, dus ga ervan uit dat ze hun werk goed doen. En ik ben geen dokter dus..

5. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorig jaar n spiraal gehad, laten zetten bij de ha, en hij vond dat hij hem goed gezet had, bij controle echo bleek dus dat hij helemaal uit koers zat, en dat mn lichaam de spiraal aan het afstoten was... Onze reden om hem toen te laten verwijderen

6. Liesje92

Oh wat erg! Hoe merkte je dat je lijf het aan het afstoten was? Of merk je dat niet?

Hopelijk valt het bij mij mee..

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Je kan gewoon je eisprong hebben met een mirena.
    Zaad overleeft alleen niet zo goed en je baarmoederslijmvlies wordt nauwelijks opgebouwd.

Ik zie niks op je zwangerschapstest trouwens.
    Edit zie nu dat bovenstaande al gezegd was. Had alleen 1e pagina gelezen:)

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Sorry maar zoals iedereen zegt zijn de testen negatief en denk dat je spoken ziet die er niet zijn;) early zijn rot testen en die geven altijd vaag streepje. Meid denk dat je wel mag feliciteren je bent niet zwanger:p

9. Liesje92

Hoop het zo :) dat ik niet zwanger ben dan hè? Toch ben ik er niet 100% gerust op.. Bij mijn dochter ging het net zo. Die is nu bijna 2.. Volgens de ha kon ik toen dus ook niet zwanger zijn. Daarom vertrouw ik het ff voor geen millimeter.. Mijn lijf had toen ook gelijk, de testen niet.. Ik houd het nog even in de gaten. Maar ben voor nu blij dat iedereen de testen negatief vind :)

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    de zwangerschapstesten lijken me niet positief, en de ovulatietest ook niet.. bij een zwangerschap (zeker als je al veel symptomen zou ervaren) zouden deze al een stuk duidelijker zijn.. ik heb deze twijfel, 'tuurtestjes' en symptomen ook gehad een paar maanden na mijn laatste bevalling, denk dat er gewoon andere post-bevallings-hormonen aan het werk zijn

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina