Dank jullie wel allemaal. Me ventje wilde niet wachten tot morgen of dinsdag Dus nieuwe tests gehaald en vanmiddag dus niet met ochtend urine weer beetje duidelijker.
Duidelijke testen hoor! Gefeliciteerd!! Menstruatiegevoel is normaal zegt mijn vk. Je baarmoeder is aan het groeien, omliggende organen gaan ruimte maken, buikbanden worden opgerekt. Hoort er allemaal bij Natuurlijk voelt niet iedereen dat maar kan me je onrust voorstellen omdat je het bij je eerste zwangerschap niet hebt gehad. Maar is dus niks om je zorgen over te maken
Is nog zo onwerkelijk.. Hopelijk morgen een echt knaller. Met me dochtertje heb ik nergens last van a n gehad. Nog geen misselijkheid niks. Ja aan t einde maagzuur, maar zeker in t begin niet. Slaap nu ook zo weinig om 4 u al klaar wakker
Gefeliciteerd! Ik heb 2x de eerste trimester helemaal geen klachten gehad. Slecht slapen dat had ik ook en snel buitenadem al van voor dat ik getest had. Dat was voor mij de reden om te gaan testen de 2e keer. Hopelijk snel een knaller, maar t loopt toch al mooi op
We hebben nog twee testen, voor morgenochtend en voor dinsdag ochtend neem aan dat t dinsdag wel een kballer is.. Als t morgen al niet is. Testen zij nu vrij duidelijk al zeg ik t zelf.
Nou meiden ik heb nu toch echt de definitieve uitslag gehad waar ik op zat te wachten.we hebben een digitale cb gehaald en : Wij zijn zwanger!
Nou... het zal toch wel hoor! Zag je test in het andere topic al voorbij komen, ik vind hem positief!