Nou ik had m 2x geplaatst maar nu waren ze allebei ineens weg!Weet ook niet of ik in deze rubriek goed zit.. Even opnieuw dan Ik had een test gedaan omdat ik erg last had van mn buik , en van misselijkheid. Nu was deze test gister heel licht positief.. echt een vaag streepje.. Heb er 2 gedaan , en 2x een vaag streepje.. gaat om kruidvat testen. Nu ben ik heel benieuwd wat jullie denken.. het is helaas een heel slechte foto maar het idee is er wel.. Wat denken jullie? groetjes
Nou, dat lijkt me duidelijk. Gefeliciteerd! Trouwens, er is een speciaal fototopic voor zwangerschapstesten op de pijler 'zwanger worden'.
Oh sorry! die had ik niet gezien (en nu nog niet overigens..) Morgen ga ik zowieso naar de huisarts ben echt nerveus duimen jullie voor ons? Na 2 jaar.. zou t? *edit* na wat beter zoeken (ofwel verder kijken dan mn neus lang is) heb ik het topic gevonden , nogmaals excuus!
Maakt niet uit hoor... maar misschien vond je het leuk om al die andere vagen testen ook te zien. Na 2 jaar nu zwanger?! Wat geweldig!
Hij is echt positief Noor! Aaaaaaaaaah spannend ik spreek je morgen wel meteen bellen he als je bij de huisarts geweest bent! *duim duim duim duim duim duim*
Duidelijk! (voorzichtig) Gefeliciteerd ! Omdat je misschien vroeg test heb je een licht steepje, de kruitvat testen zijn heel gevoelig schijnt ! Succ-6 -x-
Kruidvat is inderdaaad heel gevoelig dus denk dat het nog pril is. Ben zenuwactig joh Lindsey wil heel graag een vriendje of vriendinnetje erbij. Zou echt onwijs geweldig voor jullie zijn als je ineens alsnog wel zwanger bent...... Ik hoor het vandaag wel, laat je even weten hoelaat je terecht kan bij de HA? *knuf*
Ik belde vanmorgen om 8 uur en ik mocht om half 9 al komen.. daar heb ik weer een test moeten doen , en jawel IK BEN ZWANGER! Ben zoo blij , het is zo onwerkelijk nog allemaal... Eindelijk...